// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳

عرضه رایگان بازی Shenmue 3 در اپیک گیمز استور تا ساعت ۱۹:۳۰ امروز

اپیک گیمز استور به مناسبت تعطیلات کریسمس هر روز یک بازی را رایگان می‌کند که ۲۴ ساعت وقت برای اضافه کردن دائمی آن به اکانت خود دارید.

بیشتر از ۱۳۰۰ بازی، نسخه‌ی خاص دیجیتالی و بسته‌ی الحاقی در اپیک گیمز استور بین ۱۰ تا ۹۵ درصد تخفیف خورده‌اند

یک بار دیگر فروشگاه دیجیتالی Epic Games Store کاری کرده است که اگر فقط یک اکانت در آن بسازید و هر روز آماده‌ی افزودن رایگان و دائمی یک بازی به اکانت خود باشید، رسما تا چند روز دیگر صاحب نسخه‌ی PC پانزده بازی ویدیویی می‌شوید. تازه در این مدت مدام شاهد اعمال تخفیف‌های قابل‌توجه روی بسیاری از بازی‌ها و DLCها نیز خواهیم بود.

اولین بازی روزانه‌ی رایگان اپیک گیمز استور به مناسبت تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۱ میلادی، Shenmue 3 از استودیو Ys Net و شرکت Deep Silver است. ظاهرا ما هر روز تا ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران می‌توانیم بازی رایگان اپیک گیمز استور را به‌صورت دائمی به اکانت خود اضافه کنیم. سپس در همین ساعت شاهد رایگان شدن بازی بعدی خواهیم بود. اگر می‌خواهید بازی رایگان فعلی را از دست ندهید، به صفحه‌ی فروش بازی Shenmue 3 در اپیک گیمز استور بروید.

چند لوگو سیاه و سفید کم رنگ و پررنگ فروشگاه اپیک گیمز / Epic Games Store

تازه اگر قصد خرید از اپیک گیمز استور را با همه‌ی تخفیف‌های موجود را داشته باشید، شرکت Epic Games کوپن تخفیف ۱۰ دلاری جداگانه هم به شما می‌دهد. در حقیقت هر محصولی که در اپیک گیمز استور با قیمتی بالاتر از ۱۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، از الآن تا ۶ ژانویه (۱۷ دی) به شما ۱۰ دلار تخفیف بیشتر موقع پرداخت هزینه‌ی نهایی هم می‌دهد. اپیک گیمز حتی محدودیتی برای تعداد بازی‌ها هم مشخص نکرده است؛ به این معنی که مثلا اگر ۱۰ بازی با قیمت ۱۴.۹۹ دلار را به سبد خرید خود اضافه کنید، موقع پرداخت پول با ۱۰۰ دلار تخفیف بیشتر مواجه می‌شوید.


منبع Epic Games
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده