// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸

رونمایی از ARC Raiders ؛ بازی جدید سازندگان سابق بتلفیلد

استودیوی Embark بازی ARC Raiders را در گیم اواردز 2021 با انتشار تریلری از گیم‌پلی آن معرفی کرد که یک شوتر سوم‌شخص علمی-تخیلی و رایگان است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Embark Studios در جریان مراسم گیم اواردز 2021 از بازی جدید و Free-to-Play خود به نام ARC Raiders با انتشار یک تریلر گیم‌پلی رونمایی کرد که حال‌و‌هوایی علمی-تخیلی دارد و در سبک شوتر سوم‌شخص در حال ساخت است. آرک ریدرز در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود و بازیکنان در آن باید با هجوم ارتشی از بیگانگان فضایی مقابله کنند. همچنین گفتنی است که استودیوی امبارک در سال ۲۰۱۸ توسط پاتریک سادرلند، مدیر ارشد طراحی سابق الکترونیک آرتز تأسیس شد.

در این تریلر که می‌توانید در ادامه تماشا کنید، شاهد هستیم که اعضای یک گروه مقاومت از نوعی پناهگاه خارج می‌شوند تا با نیروهای مهاجم فضایی مبارزه کنند؛ نیروهایی که به‌نظر می‌رسد قدرت بیشتری از انسان‌ها داشته باشند. در ابتدا می‌بینیم که انسان‌ها با دسته‌ای از پهپادهای شناسایی روبه‌رو می‌شوند و آن‌ها را درهم‌می‌کوبند. کمی بعد یک ربات غول‌پیکر شبیه‌‌به عنکبوت نشان داده می‌شود که آن هم توسط مبارزها نابود می‌شود. در پایان نیز نوعی سفینه‌ی فضایی عظیم را در آسمان مشاهده می‌کنیم که در حال رد شدن از بالای سر کاراکترهای ARC Raiders است.

دانلود ویدیو از آپارات

از تریلر می‌توان اینگونه برداشت که یکی از حالت‌های اصلی ARC Raiders نوعی مبارزه بازیکن دربرابر هوش مصنوعی (PvE) است که در آن باید با همکاری یکدیگر دسته‌‌ی عظیمی از فضایی‌ها را شکست داد. آرک ریدرز قرار است روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شود. درضمن نسخه‌ی کامپیوتر آن در دسترس کاربران فروشگاه‌های استیم، اپیک گیمز و انویدیا جی‌فورس ناو قرار خواهد گرفت.

ناشر ARC Raiders شرکت ژاپنی-کره‌ای Nexon است. Nexon همان شرکتی است که پس از جدایی سادرلند از EA در اواخر سال ۲۰۱۸، هزینه‌ی راه‌اندازی استودیوی جدید او را که Embark نام دارد، تامین کرد. مدیران Nexon علاوه‌بر تامین بودجه برای تاسیس استودیوی Embark، سادرلند را به یکی از اعضای هیئت‌مدیره‌ی شرکت خود تبدیل کردند. شما در ادامه می‌توانید تصاویری را که از ARC Raiders منتشر شده است، مشاهده کنید.

تصاویری از محیط بازی ARC Raiders

سادرلند درخصوص رونمایی از ARC Raiders می‌گوید: «ما با این تریلر می‌خواستیم گیم‌پلی بازی را به بازیکنان معرفی کنیم و جلوه‌های بصری و حس‌و‌حال آرک ریدرز را به آن‌ها نشان دهیم. چون این موارد در یک بازی اکشن کوآپ مانند آرک ریدرز بسیار مهم هستند.

بازیکنان در ARC Raiders باید دشمنان داون‌شده را لوت کنند. در این بازی همچنین «برای غلبه بر دشمنان فضایی باید مخروبه‌های قدیمی را برای پیدا کردن ابزارها و آیتم‌های به‌دردبخور مورد جست‌و‌جو قرار دارد.» ازطرفی سازندگان می‌گوید که گیمرها «با استفاده از قوانین فیزیک و محیط بازی می‌توانند دست به انجام کارهای غیرمنتظره بزنند و برای برتری پیدا کردن نسبت به دشمن از روش‌های مبتکرانه بهره بگیرند.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ARC Raiders چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده