// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹

تایید حضور Suicide Squad و بازی جدید سونیک در گیم اواردز 2021

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و بازی جدید سونیک در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۱ میلادی حضور دارند.

جف کیلی به‌عنوان تهیه‌کننده و مجری گیم اواردز 2021 گفته است که بسیاری از نمایش‌های حاضر در این رویداد را فعلا مخفی نگه می‌دارد تا در خود مراسم با دیدن آن‌ها هیجان‌زده شویم. ولی همه‌ی نمایش‌ها چنین شرایطی ندارند و از همین حالا مشخص شده است که تریلرهای جدید برخی از بازی‌ها را در TGA 2021 خواهیم دید؛ از جمله بازی سونیک جدید که احتمالا Sonic Frontiers نام دارد و بازی Suicide Squad: Kill the Justice League استودیوهای راک‌استدی.

بازی ARC Raiders استودیوهای Embark، بازی جدید شرکت Improbable، سریال Halo، فیلم Sonic the Hedgehog 2، چند بازی از شرکت Saber Interactive، بازی Saints Row سال ۲۰۲۲ میلادی، بازی Dying Light 2، آمازون لونا، بازی Lost Ark و The Matrix Awakens برخی از مواردی هستند که قطعا در گیم اواردز 2021 حضور دارند. این وسط فراموش نکنید که شایعات مختلف به امکان حضور بازی Redfall، بازی Senua's Saga: Hellblade II، بازی Avowed و حتی بازی Fable در مراسم The Game Awards 2021 اشاره کرده‌اند.

لوگو سونیک تیم سگا در بازی Sonic جدید سال ۲۰۲۲ میلادی

پخش پری-شو گیم اواردز سال ۲۰۲۱ میلادی در ساعت ۰۴:۰۰ بامداد به وقت ایران آغاز می‌شود و در ساعت ۰۴:۳۰ بامداد شاهد شروع مراسم اصلی خواهیم بود. کانال توئیچ گیم اواردز و کانال یوتیوب The Game Awards تنها دو پلتفرم از میان انواع‌واقسام سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی هستند که به‌صورت زنده و رایگان، The Game Awards امسال را در کشورهای مختلف پخش می‌کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده