نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸

دیسک Halo Infinite ظاهرا شامل بازی کامل نیست

جان لینمن از رسانه‌ی دیجیتال فاندری اعلام کرد که تجربه‌ی بازی Halo Infinite بدون اتصال به سرور آپدیت امکان‌پذیر نیست.

نقدهای بازی Halo Infinite منتشر شده است که نوید اثری جذاب را به بازیکن‌ها می‌دهد. بااین‌حال کسانی که قصد تهیه‌ی نسخه‌ی فیزیکی بازی برای کلکسیون خود را دارند، باید توجه داشته باشند که از قرار معلوم دیسک این محصول شامل بازی کامل نیست. با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، جان لینمن از رسانه‌ی دیجیتال فاندری نیز این موضوع را در توئیتر گزارش داد و خاطر نشان کرد: «در حقیقت بزرگ‌ترین گله‌ی من از هیلو اینفینیت این است که دیسک محصول شامل بازی قابل تجربه نیست.»

ظاهرا تجربه هیلو اینفینیت بدون اتصال به سرور آپدیت ممکن نیست

جان لینمن در این‌باره توضیح داد: «این نخستین بازی از مجموعه‌ی هیلو است که نمی‌توانید آن را به‌عنوان یک نسخه‌ی مستقل مال خود کنید. این رویه‌ی خوبی نیست و امیدوارم که مایکروسافت در مواردی مانند این تجدید نظر کند.» نویسنده‌ی Digital Foundry در توئیت دیگری اظهار داشت: «به‌نظر نمی‌رسد که بازی Halo Infinite به‌شکل کامل روی دیسک وجود داشته باشد. این بدان معنا است که استفاده از بازی بدون اتصال به سرور آپدیت ممکن نیست. اعتقاد دارم که این مسئله روی بقاء آن‌ها تأثیر بدی خواهد داشت. بیشتر بازی‌ها حتی بدون بسته‌های به‌روزرسانی هم وضعیت خوبی دارند.»

مستر چیف در بازی Halo Infinite

تفاوت زیادی میان این محصول با Destiny 2 وجود ندارد که محتوای دیسک زمان عرضه‌ی آن کاملا با وضع فعلی بازی متفاوت است؛ خصوصا با تمام محتویاتی که در طول این سال‌ها در دسترس قرار گرفته است. ظاهرا هیلو اینفینیت نیز از الگوی مشابهی پیروی می‌کند و به‌‌عنوان بستری برای محتویات و آپدیت‌های بخش چندنفره در سال‌های آتی عمل خواهد کرد. بااین‌حال، بخش کمپین هیلو اینفینیت اساسا بدون دریافت نخستین به‌روزرسانی قابل تجربه نیست.

هنوز تکلیف آن دسته از بازیکنانی که قادر به تجربه‌ی آنلاین بازی نیستند، مشخص نیست، اما به‌هرحال این رویه‌ی نگران‌کننده‌ای است. مدتی قبل فهرست کامل اچیومنت‌های Halo Infinite در دسترس قرار گرفت که به وجود ۱۴ مأموریت اصلی در بخش داستانی بازی اشاره داشت. البته به‌لطف ساختار آزاد بازی، تعداد زیادی مأموریت جانبی و فعالیت اختیاری نیز برای تجربه در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

بخش داستانی بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. کاربرهای ایکس باکس گیم پس نیازی به خرید جداگانه‌ی بازی هیلو اینفینیت نخواهند داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده