// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۳

واکنش منتقدین به بازی Halo Infinite

به‌تازگی بررسی‌های هیلو اینفینیت منتشر شدند و میانگین نمرات بازی خبر از یک انحصاری بسیار خوب برای ایکس باکس و PC می‌دهد.

بیشتر از ۶ سال از عرضه‌ی بازی Halo 5: Guardians می‌گذرد و حالا بازی Halo Infinite از راه رسیده است؛ ساخته‌ی استودیو 343Industries که قرار بود در نوامبر سال ۲۰۲۰ عرضه شود. وقتی بسیاری از گیمرها به نمایش هیلو اینفینیت در ژوئیه سال ۲۰۲۰ میلادی اعتراض کردند، بازی بیشتر از یک سال تأخیر خورد. سپس سازندگان با پخش تریلرهای بهتر خبر از پیشرفت جدیدترین بازی Halo دادند و حالا اثر مورد بحث دو روز تا عرضه فاصله دارد. البته اکنون چند هفته از انتشار بتا بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite می‌گذرد.

Halo Infinite را می‌توان متفاوت‌ترین و ریسک‌پذیرترین نسخه در سری هیلو دانست؛ جایی‌که با یک بازی جهان باز طرف هستیم و وجود مواردی مثل پایگاه‌ها و سیستم ارتقای مهارت‌های مسترچیف، سبب شده‌اند تا کاربران قدیمی هم تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند.

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Halo Infinite در دسترس قرار گرفت و شاهد بازخوردهای بسیار خوبی برای ساخته‌ی استودیو ۳۴۳ اینداستریز هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدین بازی هیلو اینفینیت را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Halo Infinite

  • سازنده: ۳۴۳ اینداستریز
  • ناشر: مایکروسافت
  • سبک: تیراندازی اول شخص
  • پلتفرم: ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر

Facilityها در بازی Halo Infinite

ویندوز سنترال: ۱۰۰ از ۱۰۰

Halo Infinite یک بازی خارق‌العاده است که به‌صورت کامل از سطح توقعات من فراتر رفت و این کار را با ترکیب المان‌های جدید با فرمول همیشگی سری هیلو انجام داد. ۳۴۳ اینداستریز شاهکار خود را توسعه داده است.

گیمزبیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

ازاین‌پس من را یکی از هواداران هیلو بدانید. قبل از تجربه‌ی بازی، آن‌چنان اهمیتی به اینفینیت نمی‌دادم. اما حالا که از راه رسیده، متوجه شدم خیلی فراتر از انتظارات من است.

گیم اینفورمر: ۹۳ از ۱۰۰

همانند بسیاری از افراد دیگر، من هم از نبود کوآپ زمان در عرضه‌ی Halo Infinite ناراحت هستم. زیرا این ویژگی به یکی از امضاهای مجموعه تبدیل شد. پس قطعا یک مورد ناامید کننده است. اما من باید خود بازی را قضاوت کنم و نه ویژگی‌هایی را که دوست داشتم در آن وجود داشته باشند. ازاین‌رو هیلو اینفینیت اثری است که با موفقیت خود شما را به وجد می‌آورد. مهم نیست که عاشق ماجراجویی‌های مرموز علمی تخیلی هستید یا می‌خواهید در نبردهای PvP رقبا را از بین ببرید. در هر حالت هیلو اینفینیت حسابی سرگرم‌کننده است و یک عصر جدید برای یکی از شناخته‌ترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را شروع می‌کند.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

Halo Infinite سعی دارد تغییراتی را در معنا و ذات هیلو به وجود بیاورد. مسترچیف شباهت‌هایی به پدر برای یک هوش‌مصنوعیی ضعیف دارد و بازی او را در جهان باز خود قرار می‌دهد. با اینکه ساختار جدید یک ریسک برای مجموعه به حساب می‌آمد، اینفینیت تبدیل به یک بازی عالی شده است. بعضی از المان‌های داستانی بازی ضعیف کار شده‌اند و ازطرفی وجود Grappleshot سبب شد تا سایر تجهیزات چیف تاحدی کمبود‌هایی داشته باشند. ولی موارد ذکرشده کمبودهای جزئی درجهان بازی به‌حساب می‌آیند و کمپین هیلو اینفینیت، بهترین کمپین سری هیلو در سال‌های اخیر است؛ یک تکامل برای مجموعه.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

بخش تک‌نفره Halo Infinite دقیقا همان چیزی است که این مجموعه به آن نیاز داشت. به‌خوبی پتانسیل اصلی، خاص و رضایت‌بخش مسترچیف در نبردها به‌نمایش گذاشته شد و با استفاده از ایده‌های قدیمی، لحظات خاطره انگیز جدیدی خلق شدند. چه طرفدارهای قدیمی و چه بازیکن‌های جدید متوجه کمبودهایی در داستان هیلو اینفینیت می‌شوند. اما بازی ارزش ۶ سال صبر را داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده