// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱

افزایش احتمال عرضه Mass Effect Legendary Edition روی گیم پس

به‌تازگی نسخه‌ی جدیدی از ریمستر سه‌گانه‌ی مس افکت در فروشگاه مایکروسافت فهرست شده است که احتمال انتشار این کالکشن برای ایکس باکس گیم پس را بیشتر می‌کند.

اگر کاربر ایکس باکس یا کامپیوتر هستید و هنوز Mass Effect: Legendary Edition را نخریده‌اید، شاید به‌زودی بتوانید این کالکشن ارزشمند را ازطریق ایکس باکس گیم پس تجربه کنید. چون براساس تازه‌ترین اخبار بازی، کاربر توییتر به نام ALumia_Italia به‌تازگی متوجه شد که نسخه‌ی جدیدی از بازی Mass Effect: Legendary Edition در فروشگاه مایکروسافت فهرست شده که در نام آن می‌شود واژه‌ی Rosebud را مشاهده کرد. طبق گزارش‌ها، Rosebud یک اسم رمز برای آن دسته از بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز است که ازطریق سرویس EA Play، به ایکس باکس گیم پسِ پی سی اضافه می‌شوند.

آثار EA معمولا چند ماه پس از انتشار به ایکس باکس گیم پس راه پیدا می‌کنند. چون کسانی که اشتراک آلتیمت گیم پس را خریداری کنند، به آرشیو بازی‌های موجود روی EA Play دسترسی خواهند داشت و به احتمال زیاد Mass Effect: Legendary Edition به‌زودی برای سرویس اشتراکی EA Play منتشر خواهد شد.

قهرمان زن مشغول مبارزه با دشمنان فضایی در بازی Mass Effect Legendary Edition

ریمستر سه‌گانه‌ی Mass Effect اواخر اردیبهشت‌ماه برای کنسول‌ها و پی سی عرضه شد و توانست نمرات خوبی را از منتقدین دریافت کند. همچنین افشین پیروزی در زومجی به بررسی بازی Mass Effect: Legendary Edition پرداخت و به آن نمره‌ی بسیار خوب ۹ را داد. گویا نمرات این بازی روی عملکرد تجاری آن تاثیر مثبتی گذاشتند و درواقع گفته شده است که فروش آن فراتر از انتظارات EA بود.

طرفداران مس افکت باید در چند سال آینده منتظر محصولات جدیدی از این مجموعه‌ی نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی باشند. براساس گزارش‌های رسیده، نسخه‌ی بعدی Mass Effect در حال حاضر با استفاده از موتور آنریل انجین 5 در حال ساخت است. از طرفی به‌نظر می‌رسد که آمازون مشغول کار روی اقتباس تلویزیونی سری مس افکت است تا آن را از شبکه‌ی آنلاین آمازون پرایم ویدیو پخش کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی احتمال انتشار Mass Effect: Legendary Edition روی گیم پس چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده