نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۵

رفع مشکلات بخش چندنفره Forza Horizon 5 با آپدیت آتی

استودیو پلی‌گراند گیمز وعده‌ی اصلاح مشکلات بخش چندنفره‌ی بازی Forza Horizon 5 با به‌روزرسانی بعدی را به بازیکن‌ها داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو پلی‌گراند گیمز از رفع مشکلات بخش چندنفره‌ی بازی Forza Horizon 5 با به‌روزرسانی بعدی خبر داده است. این بازی ریسینگ در زمان عرضه با تحسین فراوان بازیکنان و منتقدان مواجه شد، اما در این مدت مشکلات پایداری در بخش چندنفره‌ی آن گریبان‌گیر طرفداران شده است.

هنوز زمان اصلاح ایرادهای بخش چندنفره فورزا هورایزن 5 معلوم نیست

همان‌طور که در پُستی در بلاگ مجموعه فورزا عنوان شده، مشکلاتی در تشکیل کاروان‌ها با دوستان، ناپدید شدن رویدادهای Horizon Arcade و ایراد‌هایی در حالت The Eliminator گزارش شده است. به همه‌ی این موارد باید مشکلات جدول امتیازات، ایرادهایی در بخش حریف‌یابی Horizon Open و مشکلاتی در زمینه‌ی از دست رفتن میزان پیشرفت کاربران در حالت EventLab را اضافه کرد. استودیو Playground Games در نظر دارد تا با به‌روزرسانی بعدی به رفع این فهرست از مشکلات آشکار بخش مولتی‌پلیر بازی Forza Horizon 5 بپردازد، اما هنوز زمانی برای اصلاح ایرادات اعلام نکرده است.

البته سازنده‌ی بازی فورتزا هورایزن 5 به‌منظور عذرخواهی، در مجموع ۱۰۰۰ امتیاز Forzathon برای تمام بازیکنان در نظر گرفته است که می‌توانید به هر نحوی که صلاح می‌دانید، آن را خرج کنید. بازی Forza Horizon 5 موفقیت بزرگی را نصیب ایکس باکس کرده است؛ طوری‌که تعداد بازیکنان آن تنها چند روز پس از عرضه از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Forza Horizon 5 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ریسینگ به‌واسطه‌ی اعمال تغییرات مثبت در بخش داستانی و ارائه‌ی تجربه‌ای نو و لذت‌بخش، طراحی بسیار خوب و متعدد ماشین‌ها، طراحی بسیار چشم‌نواز مکزیک، شرایط آب‌و‌هوایی مختلف با تاثیر مستقیم روی گیم‌پلی، موسیقی‌های گوش‌نواز، گرافیک بسیار باکیفیت و بخش چندنفره‌ی جذاب و سرگرم‌کننده توانست نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده