نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶

نمایش سلاح اپراتور Nomad در تریلر جدید بازی Rainbow Six Extraction

شرکت یوبیسافت با پخش یک تریلر تازه به نمایش نومد و سلاح Airjab Launcher مختص این اپراتور پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر Operator Showcase جدیدی از بازی Rainbow Six Extraction پخش شده است و این‌بار روی نمایش اپراتور Nomad تمرکز دارد. اپراتور نومد با سلاح Airjab Launcher خود می‌تواند دشمنان را با مین‌های مجاورتیِ دافع به عقب براند و فضای مناسبی را برای تیم ایجاد کند. از سوی دیگر، از این مین‌های جنگی می‌توان به‌عنوان تله در زمان دفاع استفاده کرد تا دشمنان نتوانند به این راحتی به شما نزدیک شوند.

دانلود از آپارات

بازی Rainbow Six Extraction جهان را در حالتی نشان می‌دهد که مورد حمله‌ی انگلی بیگانه با نام Archaeans قرار گرفته است. این وسط اعضای تیم .R.E.A.C.T باید با به جان خریدن خطرات احتمالی وارد مراکز فعالیت بیگانگان متخاصم واقع در شهرهای نیویورک، نیومکزیکو، آلاسکا و سان‌فرانسیسکو شوند، با آن‌ها مبارزه کنند و تهدیدها را تحت کنترل نگه دارند. هر مرحله شامل سه منطقه‌ی کوچک‌تر با سه هدف تصادفی، از نجات گروگان‌ها گرفته تا دفاع از یک ناحیه‌ی خاص است که تکمیل آن‌ها امکان استخراج را برای بازیکن فراهم می‌آورد.

البته درعوض بازیکن‌ها می‌توانند برای دریافت پاداش‌های بهتر وارد منطقه‌ی فرعی دیگری بشوند، اما این کار درجه‌ی سختی را افزایش می‌دهد. ظاهرا در بازی Rainbow Six Extraction می‌توان دشواری برخی از موارد را تغییر داد و برای مثال با دشمنان تهاجمی‌تری روبه‌رو شد. در کل در این بازی امکان انتخاب از میان ۱۸ اپراتور مختلف وجود دارد که هر یک از آن‌ها توانایی‌های منحصربه‌فردی دارند؛ از توانایی‌های درمانی Doc گرفته تا نانوبات‌های Finka.

بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ ۳۰ دی (۲۰ ژانویه) با قیمت ۴۰ دلار برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. شرکت یوبیسافت اخیرا از پایان مراحل تولید این بازی شوتر کو-آپ و ارسال اثر برای تولید دیسک و اخذ مجوز فروش دیجیتالی خبر داد؛ اثری که در طول این سال‌ها با مشکلات زیادی بر سر راه توسعه مواجه شد و بارها به تأخیر افتاد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده