// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۷

تاخیر بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe تا اوایل سال ۲۰۲۲

شرکت Crows Crows Crows اعلام کرد که بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe بالاخره در اوایل سال ۲۰۲۲ به‌دست طرفدارها می‌رسد.

بازی The Stanley Parable سال‌ها قبل عرضه شد و هنوز طرفدارهای خاص خود را دارد. زیرا در فضاسازی عملکردی مثال‌زدنی دارد و تجربه‌ای به‌خصوص را ارائه می‌دهد که در آن ایجاد کوچک‌ترین تغییر می‌تواند نتایج عجیبی را رقم بزند. به همین خاطر خیلی‌ها منتظر عرضه‌ی بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe هستند که نه‌تنها کامل‌ترین نسخه از این اثر خواهد بود، بلکه بالاخره آن را به کنسول‌ها هم می‌آورد.

The Stanley Parable: Ultra Deluxe بارها تأخیر خورد. اما سازندگان اعلام کردند که پروسه‌ی ساخت محتوای آن دیگر به‌صورت کامل به پایان رسید و استودیو Crows Crows Crows مشغول انجام کارهای نهایی برای عرضه‌ی آن است. به همین خاطر سازندگان دیگر شکی ندارند که بازی اوایل سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. تیم سازنده اعلام کرد که دلیل اصلی تاخیرهای پیاپی نسخه‌ی کامل The Stanley Parable این بود که پروژه بارها بزرگ‌تر از برنامه‌ریزی‌ها شد.

اکنون The Stanley Parable: Ultra Deluxe محصولی به مراتب گسترده‌تر از آن بازی معرفی‌شده در سال ۲۰۱۸ است؛ تا هم اشخاصی که قبلا بازی The Stanley Parable را تجربه کرده‌اند، دلایل زیادی برای رفتن به سراغ نسخه‌ی جدید داشته باشند و هم خیلی از گیمرها بتوانند به بهترین شکل برای اولین‌بار با بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe وارد جهان عجیب آن شوند. نسخه‌ی اصلی بازی The Stanley Parable در متاکریتیک میانگین امتیازات ۸۸ از ۱۰۰ منتقدها را دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان نمی‌خواهند در اعلام دقیق تاریخ عرضه عجله به خرج بدهند. زیرا اکنون نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ بسیار شلوغ به‌نظر می‌رسد و مثلا عرضه‌ی The Stanley Parable: Ultra Deluxe طی ماه فوریه که در آن چند بازی بزرگ داریم، یک اشتباه خواهد بود. در این بین انتظار داریم که همزمان با اعلام تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی، سازندگان به شکل دقیق پلتفرم‌های مقصد آن را مشخص کنند. شرکت Crows Crows Crows تا به امروز هنگام اعلام پلتفرم‌های بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe به بیان عبارت «کنسول‌ها و PC» بسنده کرده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده