// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۰

گسترش استودیو بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز با استخدام اعضای جدید

براساس گزارش گیمزرادار که توسط خود شرکت Kojima Productions تایید شد، این استودیو در ژاپن مشغول استخدام حدودا ۳۰ بازی‌ساز است.

استودیو بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز که در کشور ژاپن قرار دارد، طی هفته‌های آتی به استخدام حدودا ۳۰ عضو جدید می‌پردازد؛ از طراح هنری شخصیت و طراح مرحله تا نویسنده و مدیر پروژه. گیمزرادار گزارش داد که شرکت Kojima Productions می‌خواهد تیم بازی‌سازی خود را در انواع‌واقسام بخش‌ها بزرگ‌تر از قبل کند تا بیش‌ازپیش کار روی یک «پروژه‌ی سطح بالا» معرفی‌نشده را جلو ببرد. البته اکثر افراد خود به خود انتظار نداشتند که بازی اصلی جدید هیدئو کوجیما یک محصول AAA پرخرج با سطح فنی و تولیدی بالا نباشد.

درحالی‌که شایعات مختلف در حوالی کوجیما پروداکشنز پخش شده‌اند، ما واقعا نمی‌دانیم که او روی چه اثری کار می‌کند. یک شایعه به احتمال مشاوره دادن وی به تیم سازنده‌ی ریمیک بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater اشاره دارد و در آن سو جف گراب از ماه‌ها قبل می‌گوید که او مشغول همکاری با ایکس باکس مایکروسافت است. این وسط رسانه Gematsu مدعی شد که کوجیما پروداکشنز به ساخت یک بازی سایلنت هیل مخصوص خود می‌پردازد. جلسات آنلاین پرشمار هیدئو کوجیما، خالق متال گیر و دث استرندینگ با نیکلاس ویندینگ رفن، کارگردان فیلم Drive و شیطان نئونی هم سبب شدند که خیلی‌ها به همکاری آن‌ها در پروژه‌ی جدید فکر کنند.

چهره جدی هیدئو کوجیما، بازی ساز معروف در حال نگه داشتن عینک خود

هیدئو کوجیما چند هفته‌ی قبل تصویری از جلسه‌ی آنلاین خود با یک نفر را مرموزانه به اشتراک گذاشت تا هویت او فاش نشود و در همین حین تصاویری از راه رسیدند که خبر از ضبط مواردی همچون کات‌سین‌ها با موشن کپچرینگ در استودیو کوجیما پروداکشنز می‌دهند. تازه این وسط کوجیما پروداکشنز یک شعبه‌ی جدید هم در لس آنجلس تأسیس کرد که بیشتر متمرکز روی سینما، تلویزیون و موسیقی است. گزارش رسانه GamesRadar در رابطه با گسترش فراوان تیم کوجیما پروداکشنز، توسط صفحه‌ی رسمی این استودیو بازی‌سازی در توئیتر به اشتراک گذاشته شد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده