// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴

درخواست یک استودیو مستقل از وارنر برای ساخت ریمستر سه‌گانه مورتال کامبت

استودیو Eyeballistic از برادران وارنر می‌خواهد به این تیم اجازه دهد که ریمستر سه‌گانه‌ی مورتال کامبت را بسازد.

استودیو بازی‌سازی مستقل Eyeballistic از شرکت برادران وارنر، مالک و ناشر مجموعه بازی موتال کامبت درخواست کرد که اجازه بدهد ریمستر 4K سه‌گانه‌ی Mortal Kombat توسط اعضای این تیم ساخته شود. Eyeballistic برای اینکه به وارنر نشان دهد تقاضای زیادی برای نسخه‌ی ریمستر این کالکشن وجود دارد، یک کارزار اینترنتی در وب‌سایت Change.org را به راه انداخته است که تاکنون بیش از ۴۳۰۰ نفر آن را امضا کرده‌اند.

اعضای استودیو Eyeballistic می‌گویند که آن‌ها چند سال پیش درباره‌‌ی ساخت ریمستر سه‌گانه‌ی مورتال کامبت با اد بون، خالق این مجموعه‌ی فایتینگ صحبت کردند و او مایل به حمایت از پروژه بود. ولی وارنر پیشنهاد ساخت ریمستر را رد کرد. چون این شرکت فکر می‌کرد ریمستر این سه‌گانه فروش خوبی در بازار نخواهد داشت. وارنر به این نتیجه رسید که ریمستر این کالکشن نمی‌تواند به فروش ۱۰۰ هزار نسخه‌ای برسد و این یعنی قادر نیست هزینه‌های بازاریابی پروژه را جبران کند. به همین خاطر به Eyeballistic چراغ سبز نشان نداد.

نسخه ریمستر سه‌گانه‌ی مورتال کامبت استودیوی Eyeballistic

Eyeballistic می‌گوید قبل از اینکه یک بار دیگر پیشنهاد ساخت ریمستر سه‌گانه را با وارنر مطرح کند، باید مطمئن شود که تعداد امضاهای این کارزار به ۱۰۰ هزار می‌رسد تا اصطلاحا با دست پر نزد ناشر مورتال کامبت برود. این استودیوی مستقل پس از اینکه برنامه‌ی خود را برای ساخت ریمستر Mortal Kombat Trilogy به وارنر نشان داد و تایید آن‌ها را گرفت، اقدام به جذب سرمایه‌ی عمومی برای ساخت بازی می‌کند.

نسخه‌ی اصلی Mortal Kombat Trilogy در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و تمام کاراکترهای مورتال کامبت 1، مورتال کامبت 2، مورتال کامبت 3 و Ultimate Mortal Kombat 3 در آن قابل انتخاب بودند. حالا استودیو Eyeballistic قصد دارد که این بازی را برای انتشار روی پلتفرم‌های جدید، با استفاده از موتور آنریل انجین 5 بازسازی کند و کیفیت محیط‌ها و شخصیت‌های آن را به 4K ارتقا دهد. این استودیو همچنین برنامه دارد که موسیقی‌های سه‌گانه‌ی مورتال کامبت را بهبود دهد و به آن قابلیت‌های آنلاین اضافه کند.

نسخه ریمستر سه‌گانه‌ی مورتال کامبت استودیوی Eyeballistic

Eyeballistic در متن درخواست خود توضیح می‌دهد: «ما قصد داریم جزئیات تک‌تک مراحل و کاراکترها را با دقت زیادی و به‌صورت سه‌بعدی بازسازی کنیم. البته که در نسخه‌ی ما تمام آن فیتالیتی‌ها، دوستی‌ها، خشونت‌ها و بی‌رحمی‌های نسخه‌ی اصلی وجود دارد. اما ظاهر کاراکترها و مراحل، شدیدا بهبود پیدا می‌کند و به‌لطف قدرت آنریل انجین 5، بازی به وضوح تصویر 4K و نرخ فریم ۶۰ می‌رسد. ما حتی قرار است تمام موسیقی‌های بازی را ریمیک کنیم؛ طوری که شبیه به موسیقی‌های سینمایی مدرن شود که در ساخت آن‌ها از ساز واقعی استفاده شده است.

پلتفرم‌های هدف ریمستر سه‌گانه‌ی Mortal Kombat نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی و پلی استیشن 5 است. ما انتظار داریم که بازی ۳۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شود و علاوه‌بر بازی‌های اصلی این سه‌گانه، شامل یک حالت مچ‌میکینگ آنلاین و لیدربورد خواهد بود. اگر دوست دارید که این نسخه‌ی ریمیک ساخته شود، لطفا برای حمایت از ما این درخواست را امضا کنید».

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ساخت ریمستر سه‎‌گانه‌ی Mortal Kombat چیست؟ آیا شما هم جزو کسانی هستید که درخواست استودیوی Eyeballistic را امضا می‌کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده