نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶

اعلام تاریخ عرضه بازی ترسناک Sons of The Forest

تیم سازنده اعلام کرد که دنباله‌ی بازی ترسناک The Forest چه زمانی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Sons of the Forest در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲۰ مه ۲۰۲۲) به فروشگاه‌ها راه خواهد یافت. این بازی ترسناک در پایان سال ۲۰۱۹ معرفی شد. بازی Sons of the Forest دنباله‌ی بازی The Forest، محصول سال ۲۰۱۴ به‌حساب می‌آید که اثری منحصربه‌فرد در سبک بقا بود. گیمرها در این بازی ترسناک در مکانی دورافتاده با اسراری پنهان قرار می‌گرفتند و باید از آن‌جا جان سالم به در می‌بردند.

بازی The Forest با ادغام وحشت، تلاش برای بقا، مکانیزم‌های ساخت‌وساز و المان‌های کو-آپ تجربه‌ی جذاب و دلهره‌آوری را ارائه کرد. دنباله‌ی این بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده بود. اما Sons of the Forest ماه گذشته پس از یک سکوت خبری طولانی با تأخیر مواجه شد. سازنده‌ی بازی Sons of the Forest اخیرا با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که گیمرها در اردیبهشت سال آینده قادر به تجربه‌ی بازی خواهند بود. تریلر تازه نیز جنبه‌های مختلفی از بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد که در کانال یوتیوب رسانه‌ی آی‌جی‌ان می‌توان به تماشای آن نشست.

این یک تأخیر قابل‌توجه برای بازی Sons of the Forest به‌حساب می‌آید. ولی با توجه انتقال تاریخ انتشار بسیاری از بازی‌های برجسته از سال ۲۰۲۱ به سال ۲۰۲۲ میلادی، به تعویق افتادن عرضه‌ی Sons of the Forest چندان تعجب‌آور نیست. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر هیچ سخنی از راه‌یابی دنباله‌ی The Forest به سایر پلتفرم‌ها به میان نیامده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده