نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۲

امکان تجربه بخش چندنفره بازی Company of Heroes 3 از امروز

گیمرها از همین امروز می‌توانند برای اولین‌بار بخش چندنفره‌ی بازی Company of Heroes 3 را تجربه کنند.

روز گذشته شرکت سگا با پخش یک تریلر اعلام کرد نسخه‌‌ی Pre-Alpha قسمت سوم مجموعه بازی محبوب استراتژیک Company of Heroes 3 برای مدت محدودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این بازی جدیدترین پروژه‌ی استودیوی کانادایی Relic Entertainment است که به‌تازگی عرضه‌ی موفق Age of Empires IV را پشت سر گذاشت. آخرین نسخه از مجموعه بازی پرطرفدار Company of Heroes حدودا هشت سال قبل منتشر شد و از آن زمان هواداران این مجموعه در انتظار اخبار و اطلاعات جدید از بازی Company of Heroes 3 هستند.

نسخه‌ی Pre-Alpha بازی به کاربران اجازه می‌دهد که در نقش نیروهای ارتش ورماخت و ایالات متحده به تجربه گیم‌پلی جدید این بازی بپردازند. چهار نقشه از کشور ایتالیا نیز برای تجربه بخش چندنفره‌ی بازی در دسترس بازیکنان خواهد بود. البته براساس تریلر منتشرشده، بازیکنانی که مایل به تجربه بخش چند نفره و رقابتی بازی نیستند نیز می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا co-op دربرابر دشمنان بازی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، به تجربه‌ی Company of Heroes 3 بپردازند.

این رویداد از امروز تا ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح سه‌شنبه ۷ دسامبر (۱۶ آذر) به وقت تهران برای کاربرانی که پیش از این برای تجربه‌ی این نسخه ثبت نام کرده بودند، در دسترس خواهد بود. دیگر کاربران نیز می‌توانند برای کسب شانس شرکت در این رویداد به وب‌سایت رسمی مجموعه مراجعه کنند. شما می‌توانید با تماشای تریلر جدید، متوجه جزئیات بیشتر از این نسخه‌ی بازی Company of Heroes 3 شوید.

دانلود از آپارات

براساس اطلاعات منتشرشده، شرکت در این رویداد برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود. همچنین بازیکنانی که پیش از این و در دسترسی زود هنگام نسخه‌ی پری-آلفا این بازی در ماه ژوئیه شرکت کرده بودند، نیازی به ثبت نام جداگانه ندارند. در نتیجه این نسخه از بازی تا اواخر امروز در Library شخصی این کاربران روی پلتفرم استیم قرار خواهد گرفت.

استودیو رلیک همچنین در ادامه تایید می‌کند این نسخه‌ی آلفا تنها برای اطمینان حاصل پیدا کردن سازندگان بازی از بالانس و تعادل نیروهای داخل بازی ساخته شده است و بازیکنان شاید در آن با باگ‌ها و ایرادات گرافیکی متعددی رو‌به‌رو باشند. کاربران می‌توانند بازخوردها و نظرات خود درباره‌ی این رویداد را ازطریق سایت رسمی جامعه‌ی طرفداران این مجموعه، با سازندگان در میان بگذارند. در ادامه سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی تجربه‌ی نسخه Pre-Alpha بازی Company of Heroes 3 استودیو Relic Entertainment و شرکت سگا را مشاهده می‌کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: Intel i5-6600 یا AMD Ryzen 1600
  • حافظه رم: 8GB
  • کارت گرافیک: Nvidia 1050 یا Radeon 570
  • حافظه گرافیکی: 4GB VRAM

سیستم پیشنهادی

  • پردازنده: Intel i7-8700k یا AMD Ryzen 3800
  • حافظه رم: 16GB
  • کارت گرافیک: Nvidia 1080 یا Radeon 5700
  • حافظه گرافیکی: 8GB

شرکت سگا در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ میلادی، بازی Company of Heroes 3 را برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده