// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳

تاخیر دوباره بازی Vampire: The Masquerade – Swansong

استودیو Big Bad Wolf به‌تازگی اعلام کرد که عرضه‌ی بازی Vampire: The Masquerade - Swansong مجددا به تعویق افتاده است.

یک بار دیگر شاهد تأخیر خوردن Vampire: The Masquerade - Swansong هستیم. عقب افتادن زمان عرضه‌ی بازی‌های ویدیویی یکی از مواردی است که همواره باعث اذیت شدن کاربران می‌شود. البته تأخیر یک بازی در راستای بهبود کیفیت آن، موردی است که درنهایت می‌تواند تجربه‌ی بهتری را ارائه دهد.

در گذشته و پس از تاخیری که روی Vampire: The Masquerade - Swansong اعمال شد، قرار بود این بازی در فوریه ۲۰۲۲ به بازار بیاید. حالا حساب کاربری توییتر Vampire: The Masquerade - Swansong اعلام کرده است که در راستای بهبود کیفیت بازی و ارائه‌ی بهترین تجربه ممکن، Vampire: The Masquerade - Swansong در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ (۱۹ می ۲۰۲۲) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دراین‌میان بد نیست به شرایط موجود در جهان و همه‌گیری کرونا هم اشاره‌ای داشته باشیم. شرایط دورکاری سبب شد که بسیاری از توسعه‌دهنده‌ها نتوانند آنطور که باید و شاید برنامه‌های خود را به درستی پیش ببرند. تیم سازنده در بخشی از بیانیه‌ی خود اعلام کرد: «ما تیم کوچک اما پرشور و مشتاقی هستیم که می‌خواهیم تجربه‌ای همه‌جانبه را ارائه دهیم؛ تجربه‌ای از جنس حس‌وحال بازیکن‌های یک بازی رومیزی معرکه موقع شنیدن داستان‌های شخصی آن. همین نکته باعث می‌شود پس از تمام شدن تیتراژ پایانی کلی سؤال مختلف از خود بپرسید و برای اینکه متوجه شوید شرایط با انتخاب‌های دیگر به چه شکل تغییر پیدا می‌کنند، مجددا به جهان بازی برگردید».

بازی Vampire: The Masquerade - Swansong یک نقش‌آفرینی متمرکز روی داستان‌گویی است که در جهان مجموعه‌ی World of Darkness قرار دارد. از آن سو بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 هم تا اطلاع ثانوی تأخیر خورده است و اصلا نمی‌دانیم که چه زمانی عرضه می‌شود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که Vampire: The Masquerade - Swansong در زمان عرضه چه تجربه‌ای را ارائه می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده