نویسنده: آرمین انکشافی
// یکشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹

فاش شدن تصویر هنری ریمیک بازی رزیدنت ایول 4

دی‌سی داگلاس، صداپیشه‌ی کاراکتر آلبرت وسکر از مجموعه بازی رزیدنت ایول تصویری را منتشر کرده است که ظاهرا وسکر را در نسخه‌ی ریمیک Resident Evil 4 نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دی‌سی داگلاس (DC Douglas)، صداپیشه‌ی شخصیت منفی آلبرت وسکر از مجموعه‌ی رزیدنت ایول به‌تازگی تصویری هنری و احتمالا محرمانه را به اشتراک گذاشته است که ظاهرا به نسخه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 4 ربط دارد. کاربر توییتر به‌نام BewareCreepyVAs از این تصویر اسکرین‌شات گرفت و آن را در صفحه‌ی توییتر خود بازنشر کرد. این‌طور که گفته شده است، ظاهرا این تصویر کاراکتر وسکر را در بخش Separate Ways نسخه‌ی ریمیک رزیدنت ایول 4 نشان می‌دهد.

گفتنی است که Separate Ways بخشی از رزیدنت ایول 4 است که در آن کنترل شخصیت ایدا وونگ را به‌دست می‌گیریم و وقایع بازی اصلی را از دریچه‌ی نگاه او دنبال می‌کنیم. همچنین در قالب نقش ایدا وونگ و در طول مراحل این بخش، با خود لیان کندی، پروتاگونیست نسخه‌ی چهارم رزیدنت ایول نیز روبه‌رو می‌شویم.

BewareCreepyVAs سپس توییت دیگری منتشر و ادعا می‌کند که داگلاس ظاهرا این تصویر را به تعدادی از طرفداران ارسال کرده و از آن‌ها خواسته است آن را به‌صورت عمومی منتشر نکنند. درواقع به‌نظر می‌رسد که داگلاس تصویر مذکور را ازطریق پیام دایکرت به چند کاربر دیگر در توییتر فرستاده باشد. شاید نتوان با اطمینان کامل گفت که این کانسپت آرت با ریمیک رزیدنت ایول 4 ارتباط دارد. بااین‌حال، داگلاس کمی پس از پخش شدن تصویر در اینترنت، حساب توییتری خود را حذف کرد. شما می‌توانید تصویر فاش‌شده توسط دی‌سی داگلاس را در ادامه مشاهده کنید.

تصویر فاش‌شده توسط صداپیشه آلبرت وسکر از ریمیک Resident Evil 4

وب‌سایت VGC سال گذشته خبر داد که کپکام مشغول ساخت نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 4 است و اینکه این بازی از سال ۲۰۱۸ در دست توسعه بوده است. این‌طور که گزارش شده است، کار ساخت این نسخه در ابتدا در استودیوی M-Two مستقر در اوساکای ژاپن دنبال می‌شد؛ استودیویی که توسط تاتسویا مینامی، رئیس سابق استودیوی PlatinumGames تأسیس شد.

درباره‌ی M-Two تاکنون اطلاعات زیادی منتشر نشده است. البته افرادی که با این استودیوی ژاپنی آشنایی دارند، جزئیاتی را درباره‌ی آن اعلام کرده‌اند. مثلا اینکه کپکام بخشی از سرمایه‌ی مورد نیاز آن را تأمین کرده است یا اعضای آن متشکل از کارمندان سابق پلاتینوم گیمز هستند که پیش‌تر روی بازی‌هایی چون Metal Gear Rising و Bayonetta 2 کار کرده بودند.

اوایل سال ۲۰۲۱ خبری به نقل از چند منبع مختلف منتشر شد که می‌گفت کپکام تصمیم گرفته است نقش M-Two را در ساخت ریمیک رزیدنت ایول 4 به‌شدت محدود کند تا Division 1، استودیوی زیرمجموعه‌ی کپکام که مجموعه‌ بازی‌های رزیدنت ایول و Devil May Cry را می‌سازد، هدایت این پروژه را برعهده بگیرد. منابع مذکور همچنین همان زمان اشاره کردند که ریمیک رزیدنت ایول 4 ممکن است تا سال ۲۰۲۳ منتشر نشود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ریمیک Resident Evil 4 و تصویر بالا چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده