// یکشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۲

جف کیلی به نمایش یک بازی خاص در گیم اواردز 2021 افتخار می‌کند

جف کیلی به‌صورت سربسته راجع به یک بازی صحبت کرد که از سال ۲۰۱۹ مشغول گفت‌وگو با سازنده‌ی آن برای نمایش تریلر در گیم اواردز بوده است.

یکی از بازی‌های حاضر در گیم اواردز 2021، محصولی است که جف کیلی از تابستان سال ۲۰۱۹ مشغول برقراری ارتباط با سازنده‌ی آن بود. او به‌عنوان تهیه‌کننده و مجری مراسم The Game Awards گفت: «همین حالا نسخه‌ی نهایی یک تریلر را تماشا کردم که از دو سال و نیم قبل مشغول همکاری با یک بازی‌ساز برای نمایش آن بودیم. واقعا افتخار می‌کنم که برای به اشتراک‌گذاری این اثر با دنیا، به ما اعتماد کردند. تابستان سال ۲۰۱۹، آخرین زمانی بود که من در تور جهانی خود به استودیوهای بازی‌سازی مختلف سر زدم. همیشه از رفتن به نزد بازی‌سازها و شنیدن صحبت‌های آن‌ها راجع به بازی‌های‌شان لذت برده‌ام. امیدوارم دوباره این کار را در سال ۲۰۲۲ انجام بدهم».

لبخند جف کیلی موقع نگه داشتن میکروفن و اجرا در برابر حضار گیم اواردز

ما از قبل براساس صحبت‌های کیلی می‌دانیم که باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا/کووید 19، برخی از بازی‌های حاضر در گیم اواردز 2021 در حقیقت آثاری هستند که قرار بود در گیم اواردز سال ۲۰۲۰ حضور داشته باشند. او همچنین گفت که چند بازی کاملا متعلق به نسل ۹ را در مراسم TGA 2021 خواهیم دید که برای عرضه در سال ۲۰۲۲ یا سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند.

موفقیت کیلی در ارائه‌ی انواع‌واقسام تریلرها در مراسم‌های مختلف خود کاری می‌کند که شناخت اثر مورد بحث اصلا کار راحتی نباشد. چون تقریبا ناشر و استودیو بزرگی وجود ندارد که حداقل یک بار یک تریلر قابل‌توجه را به مراسمی از جف کیلی نسپرده باشد. گیم اواردز هم که هر سال بزرگ‌ترین رویداد او است و در سال ۲۰۲۱ برای هشتمین مرتبه برگزار می‌شود.

شما از ساعت ۰۴:۰۰ بامداد روز جمعه، ۱۹ آذر می‌توانید مشغول تماشای Pre-Show گیم اواردز امسال شوید و سپس راس ساعت ۰۴:۳۰ بامداد، شاهد آغاز مراسم اصلی باشید. بازی Deathloop با ۹ نامزدی، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart با ۶ نامزدی، بازی Psychonauts 2 با پنج نامزدی و بازی It Takes Two با پنج نامزدی را می‌توان بازی‌های پیشتاز گیم اواردز 2021 دانست. سال گذشته بازی The Last of Us Part II با ۱۰ نامزدی و ۷ جایزه تبدیل به برنده‌ی اصلی شد و باید صبر کرد و دید که بزرگ‌ترین برنده‌ی گیم اواردز 2021، کدام بازی از کدام استودیو بازی‌سازی خواهد بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده