نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

پخش شایعه جدید در رابطه با آغاز ساخت بازی Half-Life 3

یکی از اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدیویی ادعا می‌کند که شرکت ولو ساخت بازی Half-Life 3 را آغاز کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی و با انتشار اطلاعاتی از سوی یک اینسایدر، دوباره تنور شایعات توسعه‌ی بازی Half-Life 3 توسط شرکت ولو داغ شده است. با اینکه این ادعا ۱۰ها بار در طول ۱۵ سال گذشته توسط افراد مختلف مطرح شد، اما پس از انتشار بازی Half-Life: Alyx در اوایل سال ۲۰۲۰ بسیاری از طرفداران به تولید بازی Half-Life 3 در آینده امیدوار هستند. اخیرا یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده در انتشار اخبار مربوط‌به شرکت Valve صراحتا بیان کرد که یک تیم کوچک، پروسه‌ی ساخت بازی Half-Life 3 را شروع کرده است.

تایلر مک‌ویکر، اینسایدری که در بحث انتشار اطلاعات شرکت ولو سابقه‌ی قابل توجهی دارد، در یک ویدیو جدید اظهار داشت: «در زمان ضبط این ویدیو تنها یک گروه کوچک روی هف لایف 3 کار می‌کند». با اینکه این خبر می‌تواند شدیدا هیجان طرفداران را بالا ببرد، مک‌ویکر می‌گوید که باید توقع خود را تا زمان انتشار اطلاعات رسمی پایین بیاوریم.

او برای ارائه‌ی توضیحات بیشتر در مورد این پروژه گفت که از قرار معلوم فعلا تیم توسعه‌ی Half-Life 3 بسیار کوچک است. ظاهرا تمرکز شرکت ولو در این برهه از زمان بیشتر روی پروژه‌هایی نظیر استیم دک معطوف شده است و عملا منابع زیادی برای اختصاص به تیم توسعه‌ی هف لایف ۳ وجود ندارند. به عقیده‌ی مک‌ویکر، افرادی که اکنون روی بازی Half-Life 3 کار می‌کنند، مقام‌های بالایی در شرکت ولو ندارند. پس اعضای قدرتمند شرکت با اختیارات خود می‌توانند این پروژه را در وقت مناسب در نطفه خفه کنند.

در گذشته ثابت شد که ساختار شرکت ولو به‌گونه‌ای است که دست کارکنان را برای خلاقیت باز می‌گذارد تا روی هر مورد سودمندی کار کنند. لذا گفته می‌شود که توسعه‌ی بازی Half-Life 3 بارها در طول سال‌های گذشته در داخل شرکت آغاز شد و پس از مدتی، ولو پروژه را لغو کرد. در نتیجه فعلا مشخص نیست که آیا این تلاش تازه برای توسعه‌ی هف لایف 3 به جایی می‌رسد یا نه. اما شاید هنوز نباید امیدمان را از دست بدهیم.

آیا فکر می‌کنید که بازی Half-Life 3 یک روز بالاخره به‌دست گیمرها می‌رسد یا کاملا از تجربه‌ی آن ناامید شده‌اید؟ شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را در این‌باره با ما و کاربرهای زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده