نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۸

اشاره احتمالی یک سایت جدید به بایوشاک 4

به‌تازگی یک وب‌سایت جدید مرموز پیدا شده است که احتمالا به نسخه‌ی بعدی سری بازی پرطرفدار بایوشاک اشاره دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که وب‌سایت جدیدی به‌شکل ناگهانی در اینترنت ظاهر شده است که احتمالا با نسخه‌ی بعدی سری بازی Bioshock ارتباط دارد. زمان زیادی از عرضه‌ی بازی BioShock Infinite به کارگردانی کن لوین می‌گذرد، اما مدتی قبل اطلاعاتی از نسخه‌ی بعدی بایوشاک منتشر شد. ما از ماه‌ها قبل می‌دانیم که بایوشاک ۴ با موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 توسعه پیدا می‌کند و اکنون به نظر می‌رسد که اطلاعات بیشتری از آن در راه است.

رونمایی از بایوشاک ۴ در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ دور از ذهن نیست

ظهور وب‌سایت مورد بحث در آستانه‌ی برگزاری مراسم The Game Awards امسال به احتمال زیاد تصادفی نیست. همان‌طور که جف کیلی اعلام کرد، رونمایی از بازی‌های بزرگ، هسته‌ی اصلی مراسم گیم اواردز امسال را تشکیل می‌دهد و بازی Bioshock 4 کاملا با چنین تعریفی هم‌خوانی دارد. آدرس کامل اینترنتی این وب‌سایت TheresAlwaysaLighthouse.com (همیشه یک فانوس دریایی وجود دارد) است و سازندگان برای اسم‌گذاری آن فعلا از عبارت Stay Tuned (با ما همراه باشید) استفاده کرده‌اند. این سایت فعلا هیچ‌چیز به‌خصوصی را در دسترس کاربر قرار نمی‌دهد. ولی قطعا طرفدارهای پروپاقرص مجموعه بازی Bioshock متوجه آدرس جالب آن شده‌اند.

با اینکه سایت مورد بحث احتمالا به نسخه‌ی بعدی بایوشاک اشاره دارد، اما تا انتشار اطلاعات رسمی نمی‌توان با قاطعیت در این‌باره نظر داد. وب‌سایت جدید تنها شامل یک تصویر مرموز است که اطلاعاتی در اختیار کاربر نمی‌گذارد. ولی بعضی از گیمرها امیدوار شده‌اند که اوضاع در ماه دسامبر تغییر کند. مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ راس ساعت ۰۴:۳۰ جمعه، ۱۹ آذر به وقت ایران برگزار می‌شود و تریلرهای زیادی را به نمایش می‌گذارد. جف کیلی گفته است که برخی از بازی‌های حاضر در گیم اواردز 2021 در سال ۲۰۲۲ و سال ۲۰۲۳ میلادی و فقط برای نسل ۹ عرضه خواهند شد. استودیوهای Cloud Chamber اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی به‌عنوان سازندگان بازی بایوشاک جدید معرفی شدند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده