// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۲

اشاره احتمالی کوجیما به ساخت بازی جدید با حضور نورمن ریداس

هیدئو کوجیما طی روزهای اخیر تصاویر مختلفی را از کار روی اثری جدید به اشتراک گذاشت. به نظر طرفدارها در یک تصویر تار می‌توانیم نورمن ریداس را مشاهده کنیم.

نورمن ریداس، بازیگر بازی Death Stranding و سریال The Walking Dead چند مرتبه طی ماه‌های اخیر با صحبت‌های خود به شایعات مربوط‌به همکاری مجدد با کوجیما پروداکشنز دامن زد. حالا مطابق جدیدترین اخبار بازی و با انتشار یک تصویر مرموز جدید از سوی خود هیدئو کوجیما، طرفدارها متوجه حضور شخصی در بخش تار شده‌اند که به نظر آن‌ها شباهت زیادی به نورمن ریداس دارد.

کوجیما طی هفته‌های اخیر چندین و چند تصویر را منتشر کرد که خیلی‌ها را به یاد روزهای ساخت نخستین تریلر بازی دث استرندینگ انداختند. این وسط واکنش‌های جف کیلی در توئیتر به تصاویر هم خود به خود باعث می‌شود که برخی افراد از خود بپرسند آیا خالق متال گیر به‌زودی بازی جدید خود را معرفی می‌کند؟

حضور اختمالی نورمن ریداس در استودیو کوجیما پروداکشنز در سال ۲۰۲۱ میلادی

موهای مرد سفیدپوش حاضر در عکس واقعا شبیه نورمن ریداس به‌نظر می‌رسند و اشخاصی که چند ویدیو مصاحبه با او را دیده باشند، احتمالا متوجه شباهت مدل قرارگیری دست وی روی سر با فرد حاضر در عکس می‌شوند. کوجیما طی روزهای اخیر گفت که مشغول آزمون و خطا با موارد مختلف در استودیو کوجیما پروداکشنز شده است. او در رابطه با تصویر جدید نوشت که حالا به «بازنگری طرح اثر و متن داستانی» آن می‌پردازد.

شایعات زیادی در رابطه با پروژه‌ی جدید کوجیما پروداکشنز مطرح هستند. نورمن ریداس در مصاحبه با رسانه‌ی برزیلی از «در حال مذاکره بودن پروژه‌ی ساخت دنباله‌ی بازی Death Stranding» گفت، جف گراب روی همکاری کوجیما با ایکس باکس تاکید دارد و چند هفته‌ی قبل رسانه Gematsu ادعا کرد که یک بازی Silent Hill جدید توسط هیدئو کوجیما ساخته می‌شود. این وسط قطعا طرفدارهای پروپاقرص هر دو آن‌ها به یاد دارند که نخستین همکاری این دو با یکدیگر در زمان ساخت بازی لغوشده‌ی سایلنت هیلز رقم خورد؛ پروژه‌ای که فقط .P. T از دل آن بیرون آمد.

هیدئو کوجیما با چراغ قوه کنار بازیگر در لباس موشن کپچر

در تعدادی دیگر از تصاویر دیگر منتشرشده در اکانت کوجیما، این بازی‌ساز را کنار اشخاصی دیدیم که خود را برای موشن کپچرینگ آماده می‌کردند. جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم The Game Awards به این عکس‌ها هم واکنش نشان داد. فارغ از موارد توضیح داده‌شده به‌تازگی فهمیدیم که کوجیما پروداکشنز با یک شعبه‌ی جدید در لس آنجلس، گسترش پیدا کرده است.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا در گیم اواردز 2021 تیزری از بازی جدید هیدئو کوجیما به نمایش درمی‌آید؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده