// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸

جدایی کارگردان خلاق بازی Dragon Age 4 از استودیو بایوور

مت گودمن، کارگردان خلاق بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کرد. بااین‌حال، بایوور می‌گوید تا زمانی‌که بازی به سطح کیفی مناسبی نرسد، آن را منتشر نمی‌کنند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، مت گودمن، کارگردان خلاق بازی Dragon Age 4 استودیوی Bioware را ترک کرده است. این بازی‌ساز با سابقه برای بیش از ۲۰ سال در بایوور کار کرده بود و در ساخت بازی‌های Baldur’s Gate و نسخه‌های اولیه‌ی مجموعه‎‌ نقش‌آفرینی Dragon Age نقش داشت.

گری مک‌کی، مدیرکل استودیوی بایوور نیز با ارسال ایمیلی به کارمندان خود گفت جدایی گودمن از این استودیو می‌تواند روی ساخت دراگون ایج 4 تاثیری منفی داشته باشد. بااین‌حال، او اشاره کرد که بایوور همچنان خود را متعهد می‌داند که یک بازی باکیفیت را تحویل بازیکنان دهد و تا زمانی‌که نسخه‎‌ی چهارم دراگون ایج به سطح کیفی مورد نظر آن‌ها نرسیده باشد، آن را منتشر نخواهند کرد.

از طرفی یکی از سخن‌گوهای EA در پیامی جداگانه گفت: «مت گودمن دیگر در بایوور کار نمی‌کند. با این وجود، او نسخه‌ی بعدی دراگون ایج را دست افرادی حرفه‌ای سپرده است. تیم بایوور قرار است بازی را با همان کیفیتی بسازد که انتظار داریم.»

در ماه ژوئیه امسال (تیر-مرداد) خبر رسید که مراحل توسعه‌ی Dragon Age 4 طبق برنامه پیش می‌رود و احتمالا در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. همچنین بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی EA نیز در پاییز ۹۸ گفته بود انتظار ندارد جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی دراگون ایج زودتر از سال مالی ۲۰۲۳ عرضه شود؛ سالی که از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدایی کارگردان خلاق Dragon Age 4 از بایوور چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده