نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

آپدیت بزرگ جدید بازی Deathloop منتشر شد

به‌روزرسانی بزرگ Deathloop بهبودهای متعددی را برای نسخه‌ی کامپیوتر و پلی استین 5 بازی به ارمغان می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی Deathloop تا به امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی یکی از برجسته‌ترین آثار سال جاری به‌حساب می‌آید. این ساخته‌ی استودیوی آرکین بازیکنان را در نقش مردی با نام کول قرار می‌دهد که حافظه‌ی خود را از دست داده و در یک چرخه‌ی زمانی بی‌انتها در جزیره‌ای مرموز گرفتار شده است. بازی Deathloop با تحسین منتقدان و بسیاری از گیمرها مواجه شد، اما از مشکلات فنی غیرقابل انکاری نیز رنج می‌برد. استودیو آرکین از زمان انتشار بازی با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌هایی سعی در بالاتر بردن سطح کیفی آن دارد.

بسته‌ی به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱.۲ بازی Deathloop موارد زیادی را به هر دو نسخه‌ی آن اضافه می‌کند. بهبود کلی هوش مصنوعی کاراکترهای غیر قابل بازی، رفع مشکلات، پایداری بیشتر، بخش گرافیک و تغییرات کوچکی در مکانیک تهاجم هنگام تجربه‌ی بازی با کاراکتر جولیا از مواردی به‌شمار می‌آیند که در این آپدیت به آن‌ها توجه شده است. استودیوی آرکین گزینه‌های میدان دید (Field-of-View) و Motion-Blur را نیز به نسخه‌ی پلی استیشن 5 اضافه کرده است که هر دو از ویژگی مورد درخواست کاربران بود. شما می‌توانید برای آگاهی از تمام تغییرات بازی پس از به‌روزرسانی اخیر به مطالعه‌ی یادداشت‌های همراه آن در سایت رسمی بتسدا بپردازید.

مقاله مرتبط:

بازی Deathloop درحال‌حاضر فقط در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی به‌واسطه‌ی طراحی حساب‌شده و هماهنگ مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی، برخورداری از احساس تازگی در بهترین لحظات، تنوع قابل‌توجه قدرت‌ها و سلاح‌های بازیکن، فضاسازی تصویری و صوتی درگیرکننده و دیالوگ‌نویسی و صداگذاری عالی توانست نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند. بااین‌حال ناپایداری هوش مصنوعی و کرش‌های آزاردهنده و البته به تکرار افتادن چالش‌ها در بعضی از مراحل از مسائلی بود که به تجربه‌ی کلی آن لطمه وارد می‌کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده