نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۴

اشاره‌ی خالق مجموعه بازی The Last of Us به یک بازی جدید PS5

نیل دراکمن، خالق مجموعه‌ی The Last of Us و کارگردان بازی آنچارتد 4 با تغییر توضیحات Bio حساب توئیتر خود به بازی بعدی ناتی داگ اشاره کرد.

نیل دراکمن در بخش بیوگرافی حساب کاربری خود در توئیتر به «آن بازی آینده/آن بازی بعدی» (THAT future game) اشاره داشت و با استفاده از حروف بزرگ، به نظر عده‌ای روی اهمیت این اثر نامشخص تاکید کرد. اینکه این بازی چیست یا چه مشخصاتی دارد، هنوز معلوم نیست. ناتی داگ چند هفته‌ی قبل گفت که چند پروژه در دست ساخت دارد.

باتوجه‌به اینکه دراکمن فقط آثار اصلی خود را در Bio قرار داده است، می‌فهمیم که او قطعا مشغول کار جدی روی یک بازی جدید برای پلی استیشن 5 است. همه می‌دانند که ناتی داگ بازی مولتی‌پلیر بزرگ در جهان The Last of Us را می‌سازد و مطابق گزارش چند ماه قبل، گویا مراحل تولید ریمیک بازی The Last of Us هم جلو می‌روند؛ آثاری که شاید هر دو در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه برسند. بااین‌حال بسیار بعید به نظر می‌رسد که نیل دراکمن به‌عنوان کارگردان آثار اصلی ناتی داگ اکنون تمام تمرکز خود را روی یک نسخه‌ی بهبودیافته یا یک بازی آنلاین گذاشته باشد. پس برخی افراد پیش‌بینی می‌کنند که منظور او از THAT future game واقعا بازی جدید و ناشناخته‌ی ناتی داگ است.

شایعات جدید می‌گویند که این بازی نه آنچارتد 5 است و نه The Last of Us Part III. با مطالعه‌ی مصاحبه‌ی جدید دو رئیس ناتی داگ هم می‌فهمیم این بازی قرار نیست Jak and Daxter باشد. یک منبع ادعا می‌کند که ناتی داگ بعد از ۸ سال مشغول کار روی یک سری بازی جدید است. آخرین باری که این استودیوی فرست پارتی سونی اقدام به انتشار یک بازی اورجینال کرد، به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد. البته این شایعات شامل اطلاعات خاصی نیستند. اما ادعا شد که شخصیت اصلی این بازی یک کاراکتر سیاه‌پوست خواهد بود.

نیل دراکمن، یکی از دو رئیس ناتی داگ (سازنده لست آو آس و آنچارتد) مشغول صحبت با هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی پلی استیشن

برای افرادی که با دراکمن آشنایی ندارند، باید گفت که او رئیس استودیو ناتی داگ و مدیر خلاق این شرکت است که بیش از هر چیزی با بازی‌های پرطرفدار و تحسین‌شده‌ی The Last of Us شناخته می‌شود. وی همچنین کارگردان بازی Uncharted 4: A Thief's End بوده است

مدتی قبل جرمی ییتز، کارگردان انیمیشن در بازی‌های استودیو ناتی‌داگ در توئیتر نوشته بود که «باتوجه‌به این همه عضوگیری شرکت می‌فهمید که مشغول کار روی اثر بزرگی هستیم». آگهی استخدام رسمی جدید تیم نشان می‌دهد که Naughty Dog به‌زودی بیشتر از ۵۰ نفر را به بازی‌سازهای استودیو اضافه می‌کند. دراکمن و اوان ولز که اکنون به‌صورت مشترک وظیفه‌ی ریاست استودیو ناتی داگ را برعهده دارند نیز چندی پیش در یک مصاحبه‌ی مفصل از وفادار ماندن تیم به خلق تجربه‌های داستانی تک‌نفره گفته بودند.

در زمان انتشار این خبر، دراکمن به هیچ یک از حدس و گمان‌هایی که در پی تغییر بیوی توییتر او مطرح شدند، واکنش نشان نداده است. انتظار هم نداریم که تا مدتی چنین اتفاقی بیافتد. با اینحال در صورت انتشار اخبار بازی، جدیدترین اطلاعات با شما کاربران زومجی به اشتراک گذاشته خواهد شد. در پایان شما هم می‌توانید پیش‌بینی خود راجع به بازی بعدی ناتی داگ را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده