نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴

فروش کد دسترسی به نسخه آزمایشی Elden Ring با قیمت بسیار زیاد

دعوتنامه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی مورد انتظار Elden Ring از استودیو فرام سافتور ارسال شد و عده‌ای کدهای دریافت‌کرده را با قیمت بسیار زیاد به فروش می‌رسانند.

در آستانه‌ی شروع تجربه‌ی محدود نسخه‌ی آزمایشی بازی Elden Ring، چند کاربر اقدام به فروش کدهای دسترسی خود در سایت پرمخاطب eBay کرده‌اند. بعضی از افرادی که موفق به دریافت کد دیجیتالی دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی الدن رینگ شدند، آن با قیمت‌هایی بالغ بر ۳۵۰ دلار می‌فروشند. نتایج جست‌وجو در سایت eBay نشان می‌دهد که حداقل ۹ کاربر موفق شدند تا بلیط دسترسی خود را با قیمت بیش از ۲۰۰ دلار بفروشند؛ یعنی بالاتر از قیمت نسخه Collector’s Edition بازی Elden Ring.

امکان درخواست برای دسترسی به شبکه بسته‌ی تست Elden Ring به پایان رسیده است و تنها راه دسترسی طرفدارانی که موفق به تهیه کلید ورود نشدند، پرداخت هزینه‌های گزاف به افراد سودجو است. بازیکن‌هایی که کد دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی الدن رینگ را وارد اکانت خود کردند، از جمعه ۲۱ آبان می‌توانند طی سه روز به تجربه‌ی بازی Elden Ring بپردازند. گیمرها در این سه روز در پنج بازه‌ی سه‌ساعته امکان تجربه‌ی آزمایشی Elden Ring را دارند. البته آن‌ها از دیروز می‌توانستند سراغ دانلود و نصب نسخه‌ی آزمایشی بروند تا آماده‌ی تجربه‌ی الدن رینگ باشند.

  • ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) از ساعت ۱۴ به وقت تهران
  • ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) از ساعت ۶ صبح به وقت تهران
  • ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) از ساعت ۲۲ به وقت تهران
  • ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) از ساعت ۱۴ به وقت تهران
  • ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) از ساعت ۶ صبح به وقت تهران

فروش کد دسترسی به تست بازی Elden Ring

براساس اعلام شرکت بندای نامکو، ناشر این بازی، طرفداران منتخب می‌توانند چند ساعت ابتدایی بازی را تجربه کنند تا در عین کمک به تیم توسعه‌دهندگان در آزمایش سرورهای آنلاین، نیم نگاهی داشته باشند به آنچه که در این بازی انتظارشان را می‌کشد. Bandai Namco و From Software هفته‌ی گذشته یک کلیپ ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring را پخش کردند.. این پیش نمایش ۱۹ دقیقه‌ای، معرفی مختصری از اساس گیم‌پلی بازی Elden Ring داشت و مربوط‌به نسخه‌ی پی سی این بازی است.

تاریخ انتشار بازی Elden Ring اخیرا یک ماه به تعویق افتاد تا در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند) این بازی جذاب روی پلتفرم PC، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس داشته باشیم. ناشر الدن رینگ به‌تازگی جزئیاتی را از عملکرد بازی Elden Ring روی پلتفرم‌های گوناگون منتشر کرد. کاربر در صورت داشتن کامپیوتر قوی می‌تواند الدن رینگ را با رزولوشن 4K، فریم‌ریت ۶۰، ری تریسینگ و HDR اجرا کند. ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 از ری تریسینگ پشتیبانی خواهند کرد و به شما اجازه‌ی انتخاب بین رزولوشن 4K و فریم‌ریت ۶۰ را می‌دهند. ایکس باکس سری از ری تریسینگ پشتیبانی نمی‌کند و بازی را با رزولوشن 1440P اجرا می‌کند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده