// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸

انتشار یک تصویر هنری از بازی Mass Effect جدید

شرکت BioWare تصویر جدیدی از بازی Mass Effect بعدی را با عنوان «مس افکت ادامه خواهد داشت» منتشر کرد.

استودیو بازی‌سازی بایوور توانست با عرضه‌ی بازی Mass Effect: Legendary Edition بسیاری از طرفداران این مجموعه را خوشحال کند. اما انتظار اصلی بسیاری از بازیکن‌ها از شرکت بایوور، ارائه‌ی یک مس افکت جدید و معرکه است. تقریبا یک سال از معرفی بازی جدید Mass Effect می‌گذرد. البته در همان زمان معرفی بازی با پخش یک تریلر سینمایی گفته شد که مس افکت جدید در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. پس همه می‌دانستند که قرار نیست ناگهان اطلاعات بسیار زیاد بیشتری از بازی با طرفدارها به اشتراک گذاشته شود. اما حالا یک پوستر جذاب تازه را داریم تا به‌لطف این تصویر هنری، هیجان‌زده‌تر از قبل باشیم.

پوستر کانسپت آرت بازی Mass Effect

در حقیقت بایوور برای جشن گرفتن روز N7 در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) یک کانسپت آرت از بازی Mass Effect 5 (یا هر اسمی که درآینده به آن می‌دهند) منتشر کرد. در این تصویر چند نفر در نزدیکی سفینه ایستاده‌اند و یک جسم به‌خصوص با کمی فاصله در مرکز گودال قرار دارد. نکته‌ی جالبی که در این تصویر دیده می‌شود، شباهت زیاد بین ظاهر این گودال و سر موجودات متعلق به نژاد Geth است. یک تئوری می‌گوید که بازی جدید قرار است دنباله‌ی پایان Destroy بازی Mass Effect 3 باشد. پس باید پرسید که اگر آن فرضیه درست است، Gethها چه نقشی در بازی جدید خواهند داشت؟

البته باید در نظر داشته باشیم که شاید هدف این کانسپت آرت اشاره به Gethها نباشد. به هرحال تا تایید یا رد شدن تئوری‌های موجود زمان زیادی باقی مانده است. چراکه ما حتی هنوز اسم بازی بعدی مس افکت را نمی‌دانیم. بایوور اکنون مشغول ساخت بازی Dragon Age جدید است و به همین خاطر بعید به نظر می‌رسد که به‌زودی حجم فراوانی از اخبار رسمی راجع به بازی بازی Mass Effect جدید منتشر بشوند. شما با کمی دقت به تصویر جدید منتشرشده می‌توانید عبارت SFX را روی بدنه‌ی سفینه ببینید. آیا می‌دانستید که SFX در حقیقت اسم رمز مجموعه بازی Mass Effect در سال ۲۰۰۳ میلادی بود؟

نظر شما در مورد این کانسپت آرت چیست؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده