نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸

همکاری صداپیشه شخصیت‌ آرتور مورگان و جوئل در یک بازی جدید

به‌نظر می‌رسد که راجر کلارک، صداپیشه شخصیت آرتور مورگان درحال فعالیت روی یک بازی جدید و ناشناخته است که تروی بیکر، صداپیشه جوئل نیز در آن حضور دارد.

راجر کلارک، بازیگر و صداپیشه آمریکایی که بیشتر برای بازی در نقش آرتور مورگان از بازی Red Dead Redemption 2 شناخته می‌شود، دیروز تصویری را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که درکنار تروی بیکر لباس ویژه‌ی موشن کپچر را به تن دارند. تروی بیکر بیشتر با نقش جوئل میلر از مجموعه بازی‌ The Last of Us شناخته می‌شود. کلارک در متن کپشن این تصویر نوشته:

«می‌خواستم یک چیز بامزه بگم اما باید صادقانه بگویم که کار کردن با تروی بیکر که حالا از نزدیک شاهدم چرا او را به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در این حرفه می‌شناسند، تجربه بسیار لذت بخشی بود. استعداد بی‌نظیر بیکر درکنار کارکرد بالا، تجربه ارزشمند و هوش سرشار او، این پروژه را به یک تجربه بسیار ارزشمند تبدیل می‌کند. بی‌صبرانه منتظرم تا به همه‌ی شما نشان بدم این تیم شگفت‌انگیز چه کار کرده است. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.»

در این پست اشاره‌ای به خود این پروژه نشده است، اما از روی لباس این دو ستاره می‌توان متوجه ماهیت کاملاً موشن کپچر این بازی احتمالی شد. از زمان عرضه بازی Red Dead Redemption 2 و استقبال بالای مخاطبان از این تجربه‌ی اکشن ماجراجویی، شایعات زیادی درباره پروژه بعدی راجر کلارک شنیده شده اما هیچ یک از این موارد تاکنون تأیید نشده است.

پست اینستاگرامی راجر کلارک

اما تروی بیکر با انتشار تصویر مشابهی که در آن همین لباس موشن کپچر را به تن دارد، نوشه که «دو کلمه‌ی Picture Wrap (تکمیل فرایند تولید پروژه)، همزمان حس شادی و ناراحتی ظاهراً بی‌موردی را در شما ایجاد می‌کند که دلیل واضحی برای آن وجود ندارد. همه‌ی کسانی که وقت و استعداد خود را برای این کار گذاشتند، به‌زودی نتیجه کار خود را خواهند دید، اما در حال حاضر یک‌بار دیگر به من اجازه بدید تا از مهارت، پشتکار و سختکوشی باورنکردنی تیم تولید این پروژه تشکر کنم.»

«باید یک تشکر ویژه هم از تیم بدلکاری داشته باشم که بازیگران را توانمندتر ساختند و به من کمک کردند تا از شک و تردیدهایی که داشتم عبور کنم و کارهایی که حتی فکر نمی‌کردم توانایی انجام آن را داشته باشم را انجام بدم. صحنه‌ها ضبط شدند و داستان‌ها گفته شدند. خاطرات ساخته شدند و دوستی‌ها شکل گرفتند.»

البته هنوز مشخص نیست که این دو پروژه یکی باشند، اما چیزی که مسلم است، درگیری این دو بازیگر با یک پروژه جدید و انتشار این تصاویر به‌صورت همزمان بوده که گمانه‌زنی‌هایی را میان طرفداران ایجاد کرده است.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید. ‌


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده