// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۶

تصاویر جدید Darksiders احتمالا به دنباله این مجموعه بازی اشاره دارند

به‌تازگی چند پوستر و تصویر هنری مربوط‌به مجموعه بازی دارک‌سایدرز در اینترنت منتشر شده است که احتمال رونمایی از Darksiders 4 را در آینده‌ی نزدیک قوت می‌بخشد.

از انتشار بازی Darksiders 3 چند سالی می‌گذرد. استودیوی THQ Nordic در این مدت نسخه‌ی اسپین‌آ‌ف Darksiders Genesis را ساخت و به بازار عرضه کرد که البته از نظر تجاری بهتر از انتظارات سازندگان عمل کرد. بااین‌حال، خیلی از طرفداران منتظر معرفی دنباله‌ی اصلی این مجموعه‌ی اکشن-ماجراجویی و هک اند اسلش هستند. در همین راستا تصاویر تازه‌ای منتشر شده است که احتمال رونمایی از Darksiders 4 را در آینده‌ی نزدیک افزایش می‌دهد.

آنتون لَوراشکین که یک کارگردان هنری است، اخیرا چند پوستر تبلیغاتی را در وب‌سایت ArtStation به اشتراک گذاشته است که برای «مجموعه‌ی Darksiders از استودیوی THQ Nordic» سفارش داده شده است. به جز پوستر اصلی، چند تصویر دیگر نیز در این وب‌سایت آپلود شده است که یکی از شخصیت‌های مجموعه در آن‌ها در حالت «ثابت» و «آماده برای مبارزه» ایستاده است.

همچنین به‌نظر می‌رسد که کاراکتر حاضر در این تصاویر Lilith باشد که نژاد باستانی و در حال انقراض Nephilim را خلق کرد و در طول بازی‌های دارک‌سایدرز به گروه Four Horsemen (چهار اسب‌سوار به‌نام‌های «مرگ»، «نزاع»، «خشم» و «جنگ») کمک می‌کرده است. البته ظاهرا لیلیث اهداف خود را برای کمک به این چهار شخصیت دارد. درهرصورت، باتوجه‌به تصاویر و پوسترهای جدید، می‌توان حدس زد که کاراکتر قابل بازی دارک‌سایدرز 4 همان Lilith است. یک احتمال ضعیف‌تر هم وجود دارد و آن اینکه لیلیث همراه شخصیت اصلی یا آنتاگونیست در بازی بعدی باشد.

درضمن نزدیک‌ترین رویداد مربوط‌به بازی‌های ویدیویی، گیم اواردز 2021 است که در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) برگزار می‌شود و ممکن است THQ Nordic در این رویداد دست به معرفی رسمی Darksiders 4 بزند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ فکر می‌کنید دنباله‌ی مجموعه‌ی دارک‌سایدرز به‌زودی معرفی می‌شود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده