نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۱

احتمال عرضه باندل Early Access و ۴ بسته الحاقی برای هیلو اینفینیت

گویا استودیو 343Indutries قصد دارد قبل از عرضه‌ی رسمی Halo Infinite، با باندل دیجیتالی Early Access فرصت تجربه‌ی زودتر بازی را به برخی از طرفدارها بدهد.

به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان هیلو اینفینیت، قصد عرضه‌ی Early Access Digital Bundle و چهار دی‌ال‌سی برای آن را دارند. بسیاری از طرفدارهای ایکس باکس مایکروسافت به‌شدت منتظر تجربه‌ی هیلو اینفینیت هستند. درحالی که کمتر از پنج هفته‌ی دیگر تا عرضه‌ی بازی Halo Infinite زمان باقی مانده است، مایکروسافت و 343Industries فرایند تبلیغات نهایی مفصل را آغاز کرده‌اند. چندی پیش ویدیو مفصلی از ویژگی‌های نسخه پی سی بازی و سپس تریلر جدید بخش داستانی آن را داشتیم که طرفداران را برای استقبال از نسخه جدید این مجموعه‌ی محبوب آماده کردند.

نسخه Early Access بازی Halo Infinite

به‌تازگی یک کاربر در توئیتر تصویری از فروشگاه دیجیتالی مایکروسافت را به اشتراک گذاشت که وجود باندل دیجیتالی دسترسی زودهنگام به بازی Halo Infinite را نشان می‌دهد. علاوه‌بر این به وجود چهار DLC برای هیلو اینفینیت اشاره شده است. عده‌ای تصور می‌کنند که اسکین‌های مختلف یا آیتم‌های افزایش‌دهنده‌ی سرعت کسب XP در این DLCها قرار دارند. بنابراین در باندل دیجیتالی Early Access بازی Halo Infinite با چیزی شبیه به نسخه‌ی Premium Edition بازی Forza Horizon 5 روبه‌رو هستیم. شما اگر گران‌ترین نسخه‌ی بازی Forza Horizon 5 را خریداری کنید، هم به موارد بسیار بیشتری دسترسی دارید و هم چند روز زودتر از عرضه‌ی رسمی می‌توانید مشغول تجربه‌ی آن بشوید.

البته توجه داشته باشید که این خبر مربوط‌به هیلو اینفینیت هنوز در قالب یک شایعه مطرح شده است و باید منتظر معرفی رسمی موارد ذکرشده باشیم. Halo Infinite قرار است در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شود. این بازی از روز اول عرضه در سرویس ایکس باکس گیم پس قابل دریافت خواهد بود. در دیگر اخبار بازی Halo Infinite، شاهد پخش یک ویدیو از مقایسه جلوه‌های گرافیکی بازی با اولین نمایش آن در سال ۲۰۲۰ میلادی بودیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده