نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷

بهبود گرافیکی چشمگیر Halo Infinite نسبت به تریلر سال ۲۰۲۰

ویدیو تحلیلی جدید پخش‌شده از کمپین داستانی Halo Infinite، پیشرفت قابل‌توجه جلوه‌های گرافیکی بازی نسبت به تریلر سال ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد.

هیلو اینفینیت در تریلر جدید، پیشرفت گرافیکی چشمگیری نسبت به نمایش بخش داستانی در سال ۲۰۲۰ میلادی داشت. اولین نمایش گیم‌پلی بازی Halo Infinite در سال ۲۰۲۰ اصلا به نحوی که مایکروسافت انتظار داشت، پیش نرفت. همین اتفاق منجر به تأخیر یک‌ساله‌ی زمان عرضه‌ی بازی شد و واکنش‌های زیادی را از سوی جامعه طرفداران به‌دنبال داشت. استودیو 343Industries بعد از گذشت بیشتر از یک سال، اولین نگاه جدید به کمپین تک‌نفره‌ی بازی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد و این تریلر با استقبال طرفدارها مواجه شد.

در میان موارد تحسین‌شده‌ی تریلر جدید، خیلی‌ها بیشتر به جلوه‌های بصری بازی اشاره می‌کنند. کانال یوتیوب ElAnalistaDeBits به‌تازگی ویدیو جدیدی را ساخت که گرافیک بازی در تریلر جدید را با تریلر سال قبل مقایسه کرده است. در این ویدیو شاهد تحلیل بهبودهای فنی مختلف هیلو اینفینیت هستیم؛ از پیشرفت قابل‌توجه سیستم نورپردازی بازی تا افزایش جزئیات تکسچرها و انیمیشن‌ها. در کل اصلاحات زیادی در بازی Halo Infinite اعمال شده‌اند که این ویدیو آن‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد.

دانلود از آپارات

سازندگان اعلام کردند که مدتی بعد از عرضه و با آپدیت، Ray Tracing را به هیلو اینفینیت اضافه می‌کنند. قطعا این فناوری می‌تواند تاثیر مثبت خاص خود روی جلوه‌های بصری بازی را داشته باشد. البته مشخص نشده است که آیا ری تریسینگ فقط به نسخه‌ی PC افزوده می‌شود یا بازی Halo Infinite روی کنسول‌های ایکس باکس هم از آن بهره می‌برد. ری تریسینگ به اعضای تیم سازنده اجازه می‌دهد که نورپردازی‌های بهتر و پرجزئیات‌تری را در محیط‌های بازی به وجود بیاورند.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده