// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۶

حضور بازیگر Stat Wars Battlefront 2 در بازی مارولی خالق آنچارتد

جنینا گاوانکار، بازیگر بازی Star Wars Battlefront 2 اعلام کرده است که در بازی مارولی امی هنیگ، خالق مجموعه بازی آنچارتد و استودیو Skydance حضور دارد.

امی هنیگ، خالق مجموعه بازی محبوب Uncharted اخیرا سرش بسیار شلوغ شده است. او از طرفی به تیم نویسندگی بازی Forespoken از استودیوی Luminous Productions پیوسته است. در طرف دیگر نیز Skydance New Media، استودیوی هنیگ در حال ساخت یک بازی بزرگ با همکاری مارول است. این‌طور که گفته‌ شده است، بازی مارولی اسکای‌دنس نیو مدیا یک اثر اکشن-ماجراجویی داستان‌محور است که داستانی اورجینال را در دنیای ماورل روایت می‌کند.

حالا طبق تازه‌ترین اخبار مرتبط با این بازی مارولی، جنینا گاوانکار، هنرپیشه‌ی هالیوودی در توییتر خود اعلام کرده است که در این پروژه حضور دارد. گاوانکار که بیشتر به‌خاطر ایفای نقش کاراکتر ایدن ورسیو در بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 شناخته می‌شود، وظیفه‌ی صداپیشگی Tanta Sila، یکی از آنتاگونیست‌های اصلی بازی Forspoken را هم برعهده دارد. حال باید منتظر ماند و دید که او نقش چه شخصیتی را در این بازی بر عهده دارد. هنوز از بازی جدید مارول اطلاعات زیادی منتشر نشده است.

البته خود هنیگ می‌گوید «تمام آن احساسات انسانی، پیچیدگی‌های شخصیتی و شوخ‌طبعی قهرمانان مارول که باعث شده این کاراکترها همچنان بین مردم محبوب باشند، در داستان این بازی وجود دارد.» هنیگ همچنین اشاره می‌کند که «بازیکنان می‌توانند خود را در قالب قهرمانان محبوب‌شان تجسم کنند.» این ممکن است به این معنی باشد که کاراکترهای مارولی بازی هنیگ شخصیت‌هایی قابل لمس‌تری باشند که مردم با آن‌ها هم‌ذات‌پنداری خواهند کرد. علاوه‌براین، باتوجه‌به اینکه بازی مذکور در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد، هنوز هیچ پلتفرم یا تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است.

نظر شما کاربران درباره‌ی بازی جدید امی هنیگ چیست؟ فکر می‌کنید خالق یکی از بهترین مجموعه‌های اکشن-ماجراجویی دنیا می‌تواند یک بازی باکیفیت از دنیای مارول را تحویل بازیکنان دهد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده