// یکشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹

اطلاعات جدید از گزینه‌های شخصی‌سازی بسیار متنوع در ریبوت Saints Row

بازیکنان در ریبوت بازی Saints Row به گزینه‌های مختلفی برای شخصی‌سازی دسترسی دارند؛ از تغییر ظاهر کاراکترها و ماشین‌ها گرفته تا ارتقا ساختمان مرکزی گروه Saints.

Saints Row از آن دسته مجموعه‌هایی است که گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی کاراکترها و موارد دیگر در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و ریبوت Saints Row، جدیدترین نسخه‌ی آن از این قاعده مستثنی نیست. حال جیم بون، مدیر ارشد بازرگانی Volition و دیگر اعضای این استودیو در همین راستا مصاحبه‌ای با نشریه‌ی گیم اینفورمر داشته‌اند و در آن راجع‌به تنوع شخصی‌سازی در ریبوت Saints Row صحبت می‌کنند.

بون دراین‌باره توضیح می‌دهد: «شخصی‌سازی قطعا یکی از ویژگی‌هایی بارز مجموعه‌ی Saints Row است. منظورم فقط برای کاراکترها نیست و وسایل نقلیه را نیز می‌توان شخصی‌سازی کرد. تازه ما در Saints Row 4 شخصی‌سازی سلاح را اضافه کردیم. شخصی‌سازی به قدری با DNA این مجموعه پیوند خورده است که اگر این قابلیت را در بازی نگنجانیم، سخت بتوان گفت که یک Saints Row ساخته‌ایم.»

بازیکنان در ریبوت Saints Row علاوه‌بر انتخاب رنگ چشم، جنسیت و رنگ پوست، قادر هستند اعضای مصنوعی به بدن کاراکتر اصلی که The Boss نام دارد، اضافه کنند. فرانک مارکوارت، کارگردان هنری بازی می‌گوید: «ما به آرزویمان دست پیدا کرده‌ایم. چیزهایی بود که خیلی سعی کردیم در بازی‌های قبلی بگنجانیم؛ ولی نتوانستیم. حالا اما می‌توانیم آن‌ها را در بازی جدید ارائه دهیم.»

بازیکنان همان‌طور که در ریبوت Saints Row مرحله انجام می‌دهند و در داستان بازی پیشرفت می‌کنند، به گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی سلاح‌ها و وسایل نقلیه دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین نکته‌ی دیگر این است که در بازی جدید Saints Row می‌توان ظاهر دارودسته‌ی Saintها را تغییر داد و مقر اصلی این گروه را با آیتم‌های جدید تزیین و به روش‌های مختلف مجهزتر کرد.

تصویری از مبارزات در بازی Saints Row reboot

برایان ترافیکانته، کارگردان خلاق Saints Row در این خصوص توضیح می‌دهد: «از همان روز اول می‌خواستیم بازی جدید در زمینه‌ی شخصی‌سازی از همه‌ی بازی‌های قبلی‌مان سرتر باشد. می‌خواستیم تمام آن گزینه‌هایی را که در Saints Rowهای پیشین وجود داشت، به همراه موارد بیشتری به بازیکنان‌مان ارائه بدهیم. همین کار هم کردیم.»

جیم بون نیز اشاره می‌کند که در حالت کوآپ نیز می‌توان از گزینه‌های شخصی‌سازی استفاده کرد: «وقتی دارید بازی را به‌صورت کوآپ تجربه می‌کنید، کاراکترتان دقیقا همان ظاهری را خواهد داشت که شما تعیین کرده‌اید. هیچ محدودیتی در زمینه‌ی نمایش شخصی‌سازی‌های شما در حالت کوآپ وجود ندارد.»

به‌نظر می‌رسد که Volition هنوز به‌طور کامل از تمام گزینه‎‌های شخصی‌سازی ریبوت Saints Row رونمایی نکرده است. درهرصورت، این‌طور که مشخص است، در جدیدترین نسخه از این مجموعه‌ی اکشن-ماجراجویی، گیمرها آزادی عمل زیادی در بخش شخصی‌سازی تجربه خواهند کرد و این می‌تواند یک نکته‌ی مثبت برای بازی محسوب شود.

Saints Row در تاریخ ۲۵ فوریه (۷ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی وجود گزینه‌ی زیاد برای شخصی‌سازی در ریبوت Saints Row چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده