// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۶

تیموتی شالامی قبلا دسته ایکس باکس 360 شخصی‌سازی می‌کرد

تیموتی شالامی تایید کرد که صاحب کانال یوتیوب ModdedController360 است و پیش از این دسته ایکس باکس 360 را شخصی‌سازی می‌کرده است.

اخیرا رسانه Vice تحقیقات گسترده‌ای را منتشر کرد که در آن به شایعاتی اشاره می‌شد که مدعی بودند تیموتی شالامی در گذشته مشغول به ماد کردن (شخصی‌سازی) دسته‌های ایکس باکس 360 بود. این تحقیقات با همکاری آریک تولر، محقق ارشد و مربی رسانه Bellingcat انجام شد. رسانه Bellingcat بیشتر با تحقیقاتی که در زمینه جنایات جنگی انجام می‌دهد، شناخته می‌شود. نتیجه همکاری بین این دو رسانه خبری شناخته شده یک تحقیقات جامع و گسترده است.

متیو گالت و امانوئل مایبرگ از خبرنگاران Vice، با آریک تولر همکاری کردند تا تصاویری از دست‌های تیموتی شالامی، به‌خصوص زخم روی انگشتش را بررسی کنند و با دستان یک یوتیوبر ناشناخته با نام کاربری ModdedController360 مقایسه کنند. همچنین این گروه تصاویری را که تیموتی شالامی در گذشته از اتاق زمان کودکی خود در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود، با ویدیو‌های کانال ModdedController360 مقایسه کردند که در آخر آریک تولر به رسانه Vice گفت: «آره، مثل اینکه خودشه.» در ادامه می‌توانید یکی از ویدیوهای کانال ModdedController360 را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

اما درنهایت به این تحقیقات نیازی نبود چراکه در کانال یوتیوب Nate Hill، تیموتی شالامی رسما شایعات را تایید کرد. هفته گذشته تیموتی شالامی و زندیا مهمان کانال یوتیوب نیت هیل بودند تا درمورد فیلم Dune مصاحبه کنند. در جریان مصاحبه تیموتی شالامی به شایعات خاتمه داد و گفت: «درواقع یک کانال یوتیوب داشتم که مردم پیدا کردند. اسمش ModdedController360 بود.» همچنین تیموتی شالامی به هیل گفت که توانست با فروش دسته‌های شخصی‌سازی شده به‌دوستانش ۳۰ دلار پول دربیاورد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع theverge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده