// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹

تاریخ انتشار بازی Bright Memory: Infinite مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی Bright Memory: Infinite برای کامپیوتر‌های شخصی مشخص شد. این بازی روی فروشگاه‌های دیجیتالی استیم و GOG قرار می‌گیرد.

استودیو FYQD-Studio و شرکت Playism تاریخ انتشار بازی Bright Memory: Infinite برای پی‌سی را اعلام کردند. اثر نام‌برده در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای پلتفرم PC منتشر می‌شود و قیمت آن در پلتفرم‌های GOG و استیم ۲۰ دلار تعیین شده است. البته کسانی که قبلا بازی Bright Memory را خریده‌اند، به‌صورت رایگان بازی Bright Memory: Infinite را دریافت می‌کنند. تریلر اعلام تاریخ انتشار بازی Bright Memory: Infinite را می‌توانید در یوتیوب تماشا کنید.

داستان بازی Bright Memory: Infinite در سال ۲۰۳۶ در زمان تحویل سال چینی‌ها اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی داستان Sheila (شیلا) نام دارد که درحال بررسی پدیده‌ای اسرارآمیز است. زمانی‌که شیلا به محل مورد نظر می‌رسد، با آنتاگونیست اصلی بازی یعنی General Lin و ارتش او روبه‌رو می‌شود. همچنین شیلا با موجوداتی از جهان‌های دیگر مبارزه می‌کند. بعد از آن شاهد رخ دادن اتفاقات عجیب‌وغریب هستیم و امکانات جدید مانند دویدن روی دیوار و قدرت‌های خاصی برای سلاح‌ها به بازی اضافه می‌شود.

نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بازی Bright Memory: Infinite درحال توسعه است. اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست. نظرات خود در مورد بازی Bright Memory: Infinite را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده