// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۷

عبور فروش بازی Resident Evil 8 از مرز ۵ میلیون نسخه

کپکام اعلام کرد که فروش بازی Resident Evil Village از پنج میلیون نسخه فراتر رفت. این محصول سریع‌تر از هر چهار بازی رزیدنت ایول قبلی توانست به فروش ۵ میلیون نسخه‌ای برسد.

بیشتر از پنج میلیون نسخه از بازی Resident Evil Village به فروش رسید. کپکام اعلام کرد که رزیدنت ایول ویلج سریع‌تر از بازی Resident Evil 7: Biohazard، ریمیک بازی Resident Evil 2، ریمیک بازی Resident Evil 3 و بازی Resident Evil 6 توانست به فروش پنج میلیون نسخه‌ای برسد. به بیان بهتر در ۱۰ سال اخیر هیچ‌کدام از قسمت‌های سری بازی Resident Evil به سرعت بازی Resident Evil Village نتوانستند به پنج میلیون نسخه فروش برسند.

مجموع فروش بازی Resident Evil 7، حالا بیشتر از چهار سال پس از عرضه به ۱۰ میلیون نسخه رسیده است. کپکام باور دارد که بازی Resident Evil Village طی چند ماه آینده تبدیل به پرفروش‌ترین بازی Resident Evil می‌شود. دقت کنید که این محصول تا پایان سه‌ماهه‌ی اخیر به فروش ۵ میلیون نسخه‌ای رسید. پس این آمار فقط فروش آن تا پایان ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهند و باتوجه‌به افزایش یافتن علاقه‌ی مردم به آثار ژانر وحشت در ماه اکتبر، اصلا بعید نیست که باتوجه‌به هالووین، فروش بازی Resident Evil Village تا همین لحظه هم در اصل رشد قابل توجهی کرده باشد که تازه در گزارش سه ماه بعد دیده می‌شود.

بازی Monster Hunter: World به بیشتر از ۲۰ میلیون نسخه رسیده است تا همچنان پرفروش‌ترین محصول تاریخ کپکام باشد. این شرکت ژاپنی اعلام کرد که تا پایان این سال مالی شرکت که در ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) به اتمام می‌رسد، دیگر شاهد عرضه‌ی بازی بزرگ تازه‌ای از سوی کپکام نخواهیم بود. فروش بازی Monster Hunter Stories 2 هم به بیشتر از ۱.۳ میلیون نسخه رسید.

حالا باید صبر کرد و دید که چه زمانی کپکام سراغ ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به DLC (بسته‌ی الحاقی) در حال ساخت بازی Resident Evil Village می‌رود. ما ماه‌ها قبل شاهد تایید رسمی این دی‌ال‌سی بودیم و فروش عالی بازی رزیدنت ایول 8 کاری می‌کند که کپکام بیش‌ازپیش مشتاق پشتیبانی از آن باشد. بالاخره DLCهای جذاب هم بارها باعث افزایش فروش بازی‌های ویدیویی شده‌اند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده