// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

به‌دست آوردن کنترل قلمروهای مختلف در مأموریت‌های جانبی Saints Row

اخیرا رسانه Game Informer اطلاعات جدیدی از مأموریت‌های جانبی (Side Hustles) ریبوت بازی Saints Row منتشر کرد.

ریبوت بازی Saints Row تابستان امسال معرفی شد، اما شباهت تریلر معرفی به بازی فورتنایت باعث انتقاد شدید طرفداران شد. بازی جدید در مقایسه با نسخه‌های قبلی ظاهر متفاوتی داشت و طرفداران زیادی از این موضوع رضایت نداشتند. ولی تیم توسعه Deep Silver Volition پشت تصمیمات خود در ساخت بازی ایستادند و حالا که از بازی اطلاعات جدیدی منتشر شده است به‌نظر می‌رسد که بازی جدید Saints Row خیلی هم با نسخه‌های قبلی فرق ندارد. اخیرا نیز اطلاعات تازه‌ای در رابطه با مأموریت‌های جانبی (Side Hustles) منتشر شد.

رسانه Game Informer که تاکنون پوشش گسترده‌ای از بازی Saints Row داشته، به‌تازگی اطلاعات جدیدی از مأموریت‌های جانبی بازی Saints Row به اشتراک گذاشت. همان‌طورکه از اسم این مأموریت‌ها مشخص است، Side Hustles به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که بازیکنان با انجام آن‌ها پول یا جوایز دیگری دریافت می‌کنند. یکی از این مأموریت‌های جانبی مبارزه برای گرفتن قلمروی دیگر گروه‌ها است تا کنترل نقشه وسیع بازی را به‌دست بیاوریم.

یکی دیگر از مأموریت‌های جدید Tourism نام دارد که در آن بازیکنان باید به‌دنبال مکان‌های مشخص بگردند. آخرین مأموریت جانبی که گیم اینفورمر معرفی کرد، Criminal Ventures نام دارد و در آن بازیکنان می‌توانند کسب‌و‌کار به‌ظاهر قانونی راه اندازی کنند تا امپراتوری خود را گسترش دهند. به‌تازگی از مأموریت‌های Criminal Ventures تریلری بخش شده بود که می‌توانید آن‌را در یوتیوب تماشا کنید.

بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند امسال) روی پلتفرم‌های پی‌ سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه شود.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده