// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱

واکنش منتقدین به بازی Age of Empires IV

بازی Age of Empires IV به‌زودی عرضه می‌شود و میانگین امتیازات آن، خبر از تبدیل شدن ساخته‌ی استودیو Relic Entertainment به یک بازی استراتژی سرگرم کننده می‌دهد.

۱۶ سال از عرضه‌ی بازی Age of Empires III می‌گذرد. پس از معرفی بازی Age of Empires IV در سال ۲۰۱۷ میلادی، بسیاری از طرفدارهای بازی‌های استراتژی همزمان (Real Time) و مخصوصا گیمرهای علاقه‌مند به مجموعه‌ی Age of Empires مایکروسافت حسابی خوشحال شدند.

پس از سال‌ها انتظار، بازی Age of Empires IV فردا ششم آبان ماه (۲۸ اکتبر) در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌‌گیرد. به‌نظر می‌رسد این سری همچنان از گیم‌پلی و المان‌های کلاسیک نسخه‌های پیشین استفاده می‌کند تا بتواند تجربه‌ی آشنا و همچنین لذت‌بخش خود را ارائه دهد. اکنون مدتی از آغاز انتشار بررسی‌های بازی Age of Empires IV می‌گذرد و شاهد بازخوردهای خوبی از سوی منتقدین هستیم.

در ادامه می‌توانید توضیحات بعضی از منتقدان بازی Age of Empires IV را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. اشاره کنم که این بازی از روز عرضه در اختیار کاربران ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

Age of Empires IV

  • سازنده: رلیک اینترتینمنت
  • ناشر: مایکروسافت
  • سبک: استراتژی
  • پلتفرم: کامپیوتر

پوستر بازی Age Of Empires IV

گیمزرادار: ۱۰۰ از ۱۰۰

یک بازگشت پیروزمندانه برای یک مجموعه‌ی استراتژی که ارزش صبر کردن را داشت.

هابی کنسولز: ۸۹ از ۱۰۰

Age of Empires IV با قرار دادن تمامی المان‌های قدیمی و مطمئن گذشته نظیر گیم‌پلی کلاسیک خود کنار چند مورد جدید، یک تجربه‌ی امن و مطمئن را خلق کرده است؛ تجربه‌ای که ذره‌ای ریسک در آن دیده نمی‌شود. اگر از هواداران قدیمی این سری هستید، قطعا با Age of Empires IV سرگرم خواهید شد. اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که منتظر یک نسخه‌ی انقلابی یا قدمی روبه‌جلو برای این مجموعه بودید، باید بگویم که اینجا چنین تجربه‌ی تازه‌ای را پیدا نخواهید کرد.

گیم اینفورمر: ۸۳ از ۱۰۰

هر چند وقت یک بار شاهد بازی‌های استراتژی Real-Time بزرگی هستیم که این سبک را زنده نگه می‌دارند. درحالی‌که بازی Age of Empires IV فاقد موارد جاه‌طلبانه است و با استانداردهایی کار می‌کند که دهه‌ها قبل Age of Empires II آن‌ها را خلق کرد، همچنان تجربه‌ای خوب و کلاسیک را در سبک استراتژی همزمان ارائه می‌دهد که صیقل خورده است.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Age of Empires 4 یک بازی استراتژی Real-Time سرگرم‌کننده است که غالبا خود را در حاشیه‌ی امن قرار می‌دهد. اما زمانی‌که پای خود را فراتر می‌گذارد، جذابیت اصلی آن نمایان می‌شود.

پی‌سی گیمر: ۷۳ از ۱۰۰

یک نسخه‌ی جدید و ارزشمند از یک سری افسانه‌ای که به‌صورت مساوی دارای پیشرفت‌ها و همچنین عناصر تاریخ مصرف گذشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده