نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵

عملکرد عالی بازی Back 4 Blood در جلب توجه گیمرها

طبق اعلام اکانت توییتر رسمی بازی Back 4 Blood، مجموع تعداد بازیکنان آن طی دو هفته پس از عرضه به ۶ میلیون نفر رسیده است.

در مجموع تا به امروز بیشتر از ۶ میلیون گیمر به تجربه‌ی بازی Back 4 Blood پرداخته‌اند. سال‌ها است که طرفداران سری بازی Left 4 Dead به‌شدت جای خالی این مجموعه‌ی محبوب شرکت ولو را احساس می‌کنند. حالا استودیو Turtle Rock که تشکیل‌شده از اعضای کلیدی تیم ساخت بازی‌های Left 4 Dead است، با Back 4 Blood به موفقیتی قابل‌توجه دست پیدا کرد. این بازی که دنباله‌ی معنوی مجموعه‌ی اصلی محسوب می‌شود، هم به شکل قابل قبول موفق به دریافت نظرات مثبت برخی از منتقدها شد و هم طی دو هفته، عملکرد تجاری خوبی را در بازار ثبت کرده است.

به‌تازگی اکانت رسمی بازی Back 4 Blood در توییتر، عبور مجموع تعداد بازیکنان از ۶ میلیون نفر را اعلام کرد. باتوجه‌به اینکه فقط دو هفته از عرضه‌ی بازی می‌گذرد، سازندگان به موفقیت ارزشمندی رسیده‌اند. البته که این آمار اصلا نشان‌دهنده‌ی فروش بیشتر از ۶ میلیون نسخه از بازی Back 4 Blood نیست. زیرا این بازی از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت قرار گرفت.

در حال‌حاضر بازی Back 4 Blood روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده