نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

انتشار محتوای رایگان برای بازی Sackboy: A Big Adventure به مناسبت هالووین

بازیکنان در آستانه هالووین می‌توانند ازطریق فروشگاه پلی استیشن یک ایموت و لباس زامبی رایگان برای بازی Sackboy: A Big Adventure دریافت کنند.

شرکت سومو دیجیتال کماکان به افزودن پوشش‌ها و ایموت‌های جدید به بازی Sackboy: A Big Adventure ادامه می‌دهد و محتویات تازه درست به‌موقع برای هالووین از راه می‌رسند. حساب توییتر رسمی بازی Sackboy تأیید کرد که بازیکنان در تاریخ ۷ آبان (۲۹ اکتبر) قادر به دریافت یک ایموت و لباس زامبی رایگان از فروشگاه پلی استیشن خواهند بود. شاید با خودتان بگویید که سَک‌بوی با این پوشش ترسناک به‌نظر نمی‌رسد، اما کاملاً در اشتباه هستید!

بازی Sackboy: A Big Adventure در آبان سال گذشته در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گرفت و نسخه‌ی Digital Deluxe آن شامل ایموت‌ها و پوشش‌هایی از دیگر آثار سونی نظیر Ghost of Tsushima ،Death Stranding ،Days Gone و Detroit: Become Human بود. البته این بازی در آینده میزبان اسکین‌های جدیدی از بازی‌های Ratchet and Clank: Rift Apart ،Returnal و The Last of Us Part 2 نیز خواهد شد.

به همه‌ی این موارد باید محتویات دیگری نظیر چالش‌های Knit-Speedrun را نیز اضافه کرد که محتوای بیشتری را برای تجربه در اختیار طرفداران پروپاقرص بازی قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مشاهده‌ی نیم نگاه بازی Sackboy: A Big Adventure در زومجی اطلاعات بیشتر از این اثر پلتفرمر به‌دست آورید. احتمالاً به این زودی‌ها نمی‌توانیم سَک‌بوی را در یک ماجراجویی تازه مشاهده کنیم، اما شاید مجموعه‌ی LittleBigPlanet در آینده صاحب یک دنباله شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده