// سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۰

عرضه بازی ترسناک A Quiet Place در سال ۲۰۲۲

پس از آن که فیلم ترسناک یک مکان ساکت و دنباله‌ی آن به موفقیت‌های قابل‌توجه رسیدند، حالا چند تیم وارد همکاری برای ساخت بازی A Quiet Place شده‌اند.

شرکت Saber Interactive، شرکت iLLOGIKA و شرکت EP1T0ME در همکاری با یکدیگر مشغول ساخت بازی A Quiet Place هستند و آن را در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند کرد. جالب این‌جا است که اکانت توئیتر و سایت این بازی به‌صورت ناگهانی فعال شدند و تا مدتی کسی آن‌ها را جدی نمی‌گرفت. اما رسانه Gematsu با انتشار بیانیه‌ی رسمی سیبر اینتراکتیو کاری کرد که بفهمیم پروژه واقعی است.

این بازی به اقتباس مستقیم از داستان فیلم A Quiet Place، محصول سال ۲۰۱۸ و فیلم A Quiet Place Part II، محصول سال ۲۰۲۱ نمی‌پردازد. بلکه داستان خود را در جهان این فیلم‌ها روایت می‌کند. بازی A Quiet Place به‌گفته‌ی سازندگان قرار است تک‌نفره، داستان‌محور، ترسناک و ماجراجویانه باشد. پارامونت پیکچرز به‌عنوان صاحب مجموعه‌ی یک مکان ساکت، اجازه‌ی ساخت بازی را به این استودیوها داد.

بازی A Quiet Place تک‌نفره، ترسناک، داستان‌محور و ماجراجویانه خواهد بود

Saber Interactive باور دارد که گیم‌پلی بازی A Quiet Place از پس انتقال دادن تعلیق درگیرکننده‌ی حاضر در فیلم‌های مجموعه به گیمر برمی‌آید و داستان‌گویی قابل توجهی را تحویل ما می‌دهد. استودیو iLLOGIKA به‌عنوان سازنده‌ی اصلی در مونترآل قرار دارد و اعضای آن را سازندگان سابق مجموعه بازی Far Cry و سری بازی Rainbow Six تشکیل داده‌اند.

شرکت Saber Interactive هم که به شرکت عظیم Embracer Group تعلق دارد و با آثاری همچون بازی World War Z و بازی Evil Dead: The Game شناخته می‌شود، ناشر بازی یک مکان ساکت خواهد بود. سیبر اینتراکتیو در ساخت بازی Halo: The Master Chief Collection، بازی Quake Champions، بازی Crysis Remastered و نسخه‌ی سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز نقش داشته است.

بازی A Quiet Place، جریان‌یافته در جهان مجموعه فیلم ترسناک یک مکان ساکت

در جهان سری فیلم ترسناک یک مکان ساکت، هیولاهایی در زمین حکم‌فرمایی می‌کنند که شنوایی بسیار زیادی دارند. به محض اینکه افراد باقی‌مانده صدایی از خود در بیاورند، توسط موجوداتی قدرتمند پیدا و شکار می‌شوند. اما تا وقتی که کاملا ساکت بمانند، شانس زنده ماندن را دارند. باتوجه‌به همین اطلاعات احتمالا می‌توانید حدس بزنید که چرا ساخت بازی ترسناک در این دنیای داستانی اگر به درستی انجام شود، شاید نتیجه‌ی جالبی داشته باشد. مثلا می‌شود پرسید که آیا مخفی‌کاری نقش قابل توجهی در بازی A Quiet Place خواهد داشت؟

سازندگان می‌گویند که چشم‌انداز یگانه‌ای را برای ساخت بازی A Quiet Place دنبال می‌کنند تا محصولی را بسازند که بازیکن‌ها در ترس آن غوطه‌ور می‌شوند. حالا باید صبر کرد و دید که چه زمانی تصاویر و تریلر رسمی بازی یک مکان ساکت را خواهیم دید. البته که تازه بعد از عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۲۲ می‌توانیم ادعاهای سازندگان آن را به‌صورت کامل راستی‌آزمایی کنیم.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده