نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱

حجم بسیار پایین بازی Guardians of the Galaxy روی پلی استیشن 5

نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Marvel's Guardians of the Galaxy نسبت‌به پلی استیشن 5 به دوبرابر فضای خالی برای نصب نیاز دارد.

کسانی که قصد تهیه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Marvel's Guardians of the Galaxy را دارند، مطمئناً از فهمیدن حجم معقول و مناسب این اثر روی کنسول نسل نُهمی سونی خوشحال خواهند شد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی نگهبانان کهکشان در کنسول پلی استیشن 5 تنها به ۳۱ گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز دارد. بااین‌حال، این موضوع در مورد کنسول نسل قبلی سونی صادق نیست و در پلی استیشن 4 به دو برابر این مقدار یعنی ۶۰ گیگابایت حجم نیاز خواهید داشت. این خبر در ابتدا توسط PlayStation Game Size اعلام شد و در ادامه با انتشار تصویری مورد تأیید قرار گرفت. باید توجه داشت که این حجم شامل بسته‌ی به‌روزرسانی روز اول نمی‌شود.

  • پلی استیشن 5: ۳۱.۱۳۲ گیگابایت
  • ایکس باکس سری اس (از ایکس باکس سری ایکس اطمینان نداریم): ۴۲.۲۳۰ گیگابایت
  • پلی استیشن 4: ۵۹.۹۹۷ گیگابایت
  • کامپیوتر: ۸۰ گیگابایت

باتوجه‌به آغاز پری‌لود بازی Marvel's Guardians of the Galaxy، کاربری از توییتر با نام Zuby_Tech اقدام به دانلود آن در پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 کرده و تصویری از صفحه‌ی دانلود هر دو گرفته است. این تصویر حجم بازی را در کنسول‌های مختلف سونی نشان می‌دهد و شما می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

حجم بازی Marvel's Guardians of the Galaxy در PS4 و PS5

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند، باید بگوییم که کنسول پلی استیشن 5 از یک تکنولوژی فشرده‌سازی موسوم به کراکن برای کاهش قابل‌توجه حجم بازی‌ها استفاده می‌کند که در شرایط فعلی نیاز به آن واقعاً احساس می‌شود. مدتی قبل تریلر زمان عرضه بازی Marvel's Guardians of the Galaxy و مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای آن در کامپیوتر منتشر شد. این بازی که توسط استودیوی ایداس مونترال توسعه یافته است، در تاریخ ۴ آبان (۲۶ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر می‌شود.

فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع MP1ST
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده