نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴

ساخت نسخه PC بازی God of War توسط استودیو جت‌پک اینتراکتیو

استودیو سانتا مونیکا تنها بر پورت بازی God of War برای کامپیوتر نظارت خواهد کرد و مسئولیت اصلی ساخت این نسخه بر عهده جت‌پک اینتراکتیو است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که وظیفه‌ی پورت بازی God of War برای کامپیوتر به استودیو Jetpack Interactive واقع در شهر ونکوور کشور کانادا محول شده است. هفته‌ی گذشته شرکت سونی تایید کرد که بازی موفق خدای جنگ سال ۲۰۱۸، اوایل سال آینده برای پی سی عرضه می‌شود. این بازی در کامپیوتر دارای چند پیشرفت فنی نسبت به نسخه PS4 از جمله بهبود جلوه‌های بصری، نرخ فریم نامحدود، پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض، پشتیبانی از تکنولوژی DLSS (بهبود کیفیت تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی) و Nvidia Reflex است.

پیش از این ما تنها می‌دانستیم که God of War در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. اما شرکت سونی تابه‌حال سخنی از مسئول پورت بازی به میان نیاورده بود. به‌گزارش رسانه‌ی آرس تکنیکا، استودیو سانتا مونیکا بر پورت نسخه‌ی پی سی بازی God of War نظارت خواهد کرد، اما درواقع استودیو Jetpack Interactive مسئول پورت اثر است.

اگر نام این استودیو به گوش‌تان نخورده، باید بگوییم که جت‌پک اینتراکتیو یکی از استودیوهای کمتر شناخته‌شده‌ای است که قبلاً برای پورت نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Orcs Must Die! Unchained با سونی همکاری کرده بود. این استودیو همچنین در تولید چند بازی شرکت الکترونیک آرتز از جمله مجموعه‌ی NBA Live و بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare II نقش داشته است.

رسانه Ars Technica در این‌باره می‌نویسد: «نمایندگان سونی در گفت‌وگو با ما تأیید کردند که سازندگان بازی God of War در استودیو سانتا مونیکا بر این پورت نظارت خواهند داشت. اما مسئولیت ساخت نسخه PC با جت‌پک اینتراکتیو است؛ تیمی مستقر در ونکوور واقع در بریتیش کلمبیا که روی پورت بازی‌ها تمرکز دارد.» بازی God of War در تاریخ ۲۴ دی ۱۴۰۰ (۱۴ ژانویه ۲۰۲۲) در بستر استیم برای کامپیوتر منتشر می‌شود. درحال‌حاضر سونی مشغول کار روی دنباله‌ی بازی خدای جنگ است که در زمان عرضه در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. بازی God of War: Ragnarok برای عرضه در سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه‌ریزی شده است.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده