// یکشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰

دلیل عدم انتشار ریمیک Destroy All Humans 2 برای کنسول های نسل هشتم

استودیو بلک فارست گیمز توضیح داد که چرا نمی‌خواهد بازی Destroy All Humans 2 – Reprobed را روی کنسول‌های نسل ۸ عرضه کند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، سازندگان Destroy All Humans 2 - Reprobed از استودیو Black Forest Games اخیرا در مصاحبه‌ای توضیح دادند که چرا این ریمیک یک بازی کلاسیک را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر نمی‌کنند. آن‌ها می‌گویند تیم ساخت تصمیم گرفت مراحل بزرگ‌تر و پرجزئیات‌تری را در جهان بازی طراحی کند و درنهایت به این نتیجه رسید که نمی‌خواهد اندازه و کیفیت دنیای ریمیک Destroy All Humans 2، فدای عرضه روی کنسول‌های قدیمی شود.

استفان اشمیتز، دستیار کارگردان خلاق استودیو بلک فارست گیمز که با وب‌سایت The Escapist مصاحبه می‌کرد، در این خصوص می‌گوید: «برای همه‌ی ما تصمیم بسیار سختی بود. برای اینکه نقشه‌های بازی را بزرگ‌تر و پرجزئیات‌تر کنیم، یا باید جلوه‌های بصری آن را نسبت به ریمیک Destroy All Humans 1 ضعیف‌تر طراحی می‌کردیم یا به‌کل از خیر کنسول‌های نسل قبل می‌گذشتیم؛ تا آن زمانی را که باید صرف بهینه‌سازی ریمیک نسخه‌ی دوم برای کنسول‌های نسل ۸ می‌کردیم، برای ساخت یک دنیای بزرگ و باکیفیت و سیستم مبارزاتی بهبودیافته بگذاریم. ما دومین راه (عرضه برای نسل ۹) را انتخاب کردیم. حالا می‌توانیم کیفیت گرافیکی Destroy All Humans 2 - Reprobed را به سطح کاملا جدیدی برسانیم.»

گیم‌پلی و محیط بازی Destroy All Humans 2 - Reprobed

اشمیتز سپس توضیح می‌دهد که آن‌ها حالا قادر هستند مراحل بزرگی طراحی کنند که تعداد اشیا (آبجکت) موجود در آن‌ها پنج برابر زمانی است که می‌خواستند ریمیک Destroy All Humans 2 را برای نسل ۸ عرضه هم عرضه کنند. او همچنین اشاره می‎‌کند که اعضای تیم، جزئیات و عمق بیشتری را به مراحل افزوده‌اند تا بازیکنان که در نقش یک موجود فضایی مهاجم بازی می‌کنند، بیشتر در محیط بازی مشغول گشت‌و‌گذار و کشف موارد جدید شوند.

Destroy All Humans 2 - Reprobed در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ میلادی و فقط برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد. هنوز خیلی از گیمرها هنوز موفق به خریدن این کنسول‌ها نشده‌اند. پس شاید عده‌ای از اینکه به خاطر عدم عرضه روی کنسول‌های نسل ۸ نمی‌توانند ریمیک بازی Destroy All Humans! 2 را تجربه کنند، ناراحت باشند.

حتی بااینکه تقریبا یک سال از عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت می‌گذرد، بسیاری از بازی‌های بزرگ و کوچک و حتی آثار فرست پارتی (انحصاری‌های ساخته‌شده توسط استودیوهای اختصاصی) مانند Horizon Forbidden West و Halo Infinite قرار است برای هر دو نسل عرضه شوند. البته عده‌ای هم می‌گویند که شرکت THQ Nordic و استودیو بلک فارست گیمز تصمیم درستی در این‌باره گرفته‌اند.

شما کاربران زومجی درباره‌ی دلیل سازندگان ریمیک Destroy All Humans 2 برای عدم انتشار این بازی روی کنسول‌های نسل قبل چه فکری می‌کنید؟ با آن موافق هستید یا مخالف؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده