// یکشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

تاریخ انتشار آپدیت مهم بازی eFootball تاخیر خورد

کونامی اعلام کرده است که آپدیت بزرگ و مهمی که قرار بود چند روز دیگر برای بازی eFootball منتشر شود، با تأخیر به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.

eFootball، بازی فوتبالی جدید کونامی که اخیرا در وضعیت غیر‌قابل‌قبولی عرضه شد، قرار بود تا چند روز دیگر یعنی ۶ آبان یک آپدیت بزرگ و مهم دریافت کند؛ تا شاید مشکلات آن کمتر شوند. کونامی حالا اعلام کرد که این به‌روزرسانی را نمی‌تواند سر موقع ارائه بدهد و انتشار آن را کمی به تعویق انداخته است. در بیانیه‌ای که این شرکت ژاپنی در توییتر منتشر کرد، می‌خوانیم:

«ما تصمیم گرفته‌ایم که انتشار آپدیت 0.9.1 بازی eFootball را تا اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان) عقب بیندازیم. بابت تأخیر و ایجاد ناراحتی برای بازیکنان صمیمانه پوزش می‌طلبیم. امیدواریم در این مدت اضافه بتوانیم تجربه‌ی بازی را به‌طور کامل برای تمام کاربران بهتر کنیم. به محض اینکه تاریخ عرضه‌ی دقیق و جزئیات این آپدیت مشخص شدند، آن‌ها را با شما درمیان خواهیم گذاشت.»

اسکرین‌شات‌هایی از بازی eFootball کونامی

کونامی بازی eFootball را که به‌نوعی دنباله‌ی مجموعه‌ی PES محسوب می‌شود، در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) عرضه کرد. این بازی تمام دیجیتالی و Free-to-Play به‌خاطر باگ‌های فراوان، مشکلات متعدد در زمینه‌ی گیم‌پلی و انیمیشن‌های عجیب‌و‌غریب، به هیچ وجه مورد استقبال گیمرها و رسانه‌ها قرار نگرفت. بازی فوتبالی جدید کونامی حتی در حال حاضر درمیان بدترین بازی‌های استیم از نظر رضایت کاربران قرار دارد و انتقادها به eFootball به‌حدی گسترده بود که کونامی را مجبور به عذرخواهی کرد.

علاوه‌بر باگ‌ها و مشکلات فراوان eFootball، کونامی به یک دلیل دیگر نیز هدف انتقاد‌های تندوتیز قرار گرفت. آن دلیل هم این بود که بازی هنگام انتشار شبیه به یک دمو عرضه شد؛ به‌طوری که بازیکنان تنها به ۹ تیم قابل بازی و تنها یک حالت پایه دسترسی دارند. نکته‌ی جالب این‌جا است که خود کونامی پیش از عرضه‌ی eFootball به‌صورت رسمی گفت که بازی جدید آن‌ها در روز انتشار، از خیلی جهات شبیه به یک نسخه‌ی دمو به نظر می‌رسد.

نظر شما کاربران زومجی درباره eFootball چیست؟ فکر می‌کنید این بازی یک روز می‌تواند به کیفیت قابل قبول برسد؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده