نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷

امکان تجربه رایگان بازی Fallout 76 برای مدت محدود

بازی Fallout 76 برای مدت کوتاهی در تمام پلتفرم‌ها رایگان شده است و بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت بتسدا اعلام کرد که تجربه‌ی بازی Fallout 76 تا تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) در تمام پلتفرم‌ها رایگان خواهد بود. همان‌طور که در وب‌سایت رسمی گفته شده شده است، بازیکنان درحال‌حاضر قادر به دانلود فال‌اوت 76 در تمام پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر هستند. البته که کنسول‌های نسل ۹ سونی و مایکروسافت هم توانایی اجرای نسخه‌ی نسل ۸ بازی را دارند.

بازی Fallout 76 دارای تعداد زیادی محتوای تازه برای هالووین است که طرفداران می‌توانند برای مدت محدود بدون هیچ هزینه‌ی اضافی به همه‌ی آن‌ها دسترسی داشته باشند. کسانی که پس از دوره‌ی رایگان اقدام به خریداری Fallout 76 کنند، تمام پیشرفت‌های خود در بازی را حفظ خواهند کرد. بنابراین اکنون بهترین زمان برای امتحان کردن فال اوت 76 است.

بازی Fallout 76 در زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ میلادی با بازخوردهای منفی بسیاری از سوی منتقدان و بازیکنان مواجه شد، اما انتشار به‌روزرسانی‌های مستمر و محتویات تازه، شرایط را تغییر داد و این اثر را بسیار بهتر از قبل کرده است. شرکت بتسدا در گذشته هم فال‌اوت 76 را برای چند دوره‌ی کوتاه رایگان کرده بود. باتوجه‌به به‌روزرسانی‌های آتی نظیر The Pitt که مکان‌های قابل کاوش بیشتری را به بازی اضافه می‌کند، می‌توان انتظار افزایش بازیکن‌های فال اوت 76 را داشت. تازه این ساخته‌ی بتسدا هم روی سرویس پلی استیشن Now سونی و هم روی سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت قرار دارد.

شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده