نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

عرضه ناگهانی آپدیت جدید برای بازی Half-Life 2

به‌روزرسانی بی‌سروصدای اخیر Half-Life 2، بهبودهای قابل‌توجه زیادی از جمله افزایش میدان دید را برای بازی به ارمغان آورده است.

به‌روزرسانی تازه‌ی بازی Half-Life 2 شرکت ولو، سقف میدان دید را تا ۱۱۰ افزایش داد و پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض را نیز به آن اضافه کرد. نسخه‌ی دوم سری بازی Half-Life در سال ۲۰۰۴ میلادی در دسترس بازیکنان قرار گرفت و انتشار این به‌روزرسانی ناگهانی پس از گذشت بیش از یک دهه از عرضه‌ی آن واقعا عجیب است. یوتیوبری با نام تایلر مک‌ویکر به نصب این آپدیت و بررسی آن در یک ویدیو پرداخته است که می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

تازه این به‌روزرسانی دو مشکل آزاردهنده‌ی نسخه‌ی اصلی بازی Half-Life 2 را نیز برطرف می‌کند که خبر بسیار خوبی برای بازیکنان است. درکنار همه‌ی این موارد، پشتیبانی از رابط Vulkan نیز به بازی اضافه شده است که نشان از تمرکز این آپدیت نرم‌افزاری روی استیم دک، کامپیوتر گیمینگ قابل حمل جدید ولو دارد. در حقیقت به احتمال زیاد هدف اصلی انتشار به‌روزرسانی مورد بحث، تضمین اجرای ایده‌آل بازی Half-Life 2 روی Steam Deck بوده است. ما اخیرا شاهد انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Portal 2 بودیم که ویژگی‌های مشابهی را برای آن در دسترس قرار داد.

شرکت ولو به‌تازگی اعلام کرد که مشغول بررسی تمام بازی‌های موجود در استیم است تا آن‌ها را برای اجرا روی استیم دک آماده کند. بنابراین کاملاً منطقی است که چنین به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود تجربه‌ی کاربران این پلتفرم منتشر شوند؛ به‌خصوص باتوجه‌به بزرگی بازی Half-Life 2 و اینکه مدت زیادی از انتشارش می‌گذرد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده