// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

بازی‌ های جدید ماه اکتبر ایکس باکس گیم پس : از Age of Empires 4 تا Forgotten City

ماکروسافت بازی‌های جدید ایکس باکس گیم پس را معرفی کرد که نام بازی‌های Age of Empires 4 ،Outriders و Alan Wake's America Nightmare در آن دیده می‌شوند.

مایکروسافت از بازی‌های جدید نیمه دوم اکتبر سرویس ایکس باکس گیم پس رونمایی کرد. این بازی‌ها قرار است به فهرست بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس در کنسول، پی‌سی و سرویس کلاود افزوده شوند. بازی‌هایی که از امروز به سرویس گیم پس اضافه شدند شامل بازی شوتر اول شخص Into The Pit و بازی Outriders می‌شوند. بازی Into The Pit برای کاربران کنسول، پی‌سی و Xcloud در دسترس هستند و بازی Outriders بالاخره به نسخه پی‌سی گیم پس اضافه خواهد شد.

بازی Outriders پیش از این در روز عرضه به نسخه کنسولی گیم پس اضافه شده بود. در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ اثر محبوب استودیوی Arc System Works برای سرویس گیم پس در کنسول و Xcloud منتشر می‌شود و بازی Echo Generation در همین تاریخ برای تمام پلتفرم‌ها به گیم پس اضافه خواهد شد. همچنین بازی Everspace 2 به گیم پس پی‌سی می‌آید که در حال حاضر این بازی در شرایط Early Access است.

پوستر بازی Age Of Empires IV

اما بزرگ‌ترین بازی‌ای که قرار است به سرویس ایکس باکس گیم پس بیاید، بازی جدید Age of Empires 4 است. بازی Age of Empires 4 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پی‌سی منتشر می‌شود و از همان روز نیز در ایکس باکس گیم پس می‌توانید آن‌ را بازی کنید. همچنین بازی Alan Wake's America Nightmare برای پی‌سی و کنسول، بازی Backbone برای کنسول و بازی‌های Bassmaster Fishing 2022 ،Nongunz: Doppelganger Edition و The Forgotten City برای تمام پلتفرم‌ها به ایکس باکس گیم پس می‌پیوندند.

همچنین بازی‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) از سرویس ایکس باکس گیم پس جدا خواهند شد و تا این تاریخ فرصت دارید این بازی‌ها را تجربه کنید:

  • Carto (کلاود، کنسول و پی‌سی)
  • Celeste (کلاود، کنسول و پی‌سی)
  • Comanche (پی‌سی)
  • Eastshade (کلاود، کنسول و پی‌سی)
  • Five Nights at Freddy’s (کلاود، کنسول و پی‌سی)
  • Knights & Bikes (کنسول و پی‌سی)
  • Unruly Heroes (کلاود، کنسول و پی‌سی)


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده