// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

شایعه: محتویات سیزن پس بازی Halo Infinite فاش شده است

اطلاعاتی که از داده کاوی بازی Halo Infinite به‌دست آمده، محتویات کامل Season Pass این بازی را برای بخش چندنفره بازی نشان می‌دهد.

پس از تاخیری بسیار طولانی، به نظر می‌رسد که انتشار بازی Halo Infinite بالاخره نزدیک است. درحالی‌که هنوز تقریباً هیچ چیزی از بخش کمپین بازی ندیده‌ایم، بخش مولتی پلیر این بازی طی چندین بتای آزمایشی به‌طور کامل نمایش داده شده است. استقبال از این بخش تا حد زیادی مثبت بوده است، اما سوال‌هایی در مورد نحوه عملکرد بخش مولتی پلیر در برخورد با محتویات جدید مانند سیزن‌ پس وجود دارد. به‌تازگی 343 اطلاعاتی در مورد این موضوع و به‌طور خاص در مورد سیستم پیشرفت بازی بیان کرده اما اطلاعاتی که به‌تازگی فاش شده است به‌صورت دقیق‌تر به این موضوع اشاره می‌کند.

کاربر GeauxAndrew در ردیت فهرستی از اطلاعاتی که به‌دست آورده تهیه کرده است که به محتویات Season Pass فصل اول بخش چند نفره بازی Halo Infinite اشاره می‌کند. هر دو محتویات رایگان و پولی در عکس منتشر شده مشخص است و همان‌طور که می‌توانید مشاهده کنید به نظر می‌رسد که محتویات رایگان در مقایسه با محتوای پولی ضعیف‌تر است و تقریباً نیمی از ردیف‌های رایگان هیچ پاداشی از سطح ۱۲۰ ندارند.

درنهایت در نظر داشته باشید که هیچ کدام از این موارد به‌صورت رسمی تایید نشده و فقط در حد شایعه بیان شده است. همچنین این محتویات تفاوت چندانی با مدل‌های معمولی Season Pass/Battle Pass در بسیاری از بازی‌های امروزی ندارد، بنابراین این اطلاعات نشر شده چندان شگفت انگیزی هم نیست. Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود و پری لود آن هم‌اکنون برای کاربران ایکس باکس گیم پس در دسترس است.

برای مشاهده تصویر با وضوح اصلی روی تصویر کلیک کنید

داده‌های دیتاکاوی شده بازی هیلو اینفینیت


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده