// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۱

احتمال تغییر نام بازی فیفا به EA Sports FC

نشان تجاری ثبت‌شده توسط الکترونیک آرتز نشان می‌دهد که شاید از سال بعد بازی FIFA با نام EA Sports FC عرضه شود تا دیگر شرکت EA مجبور به پرداخت پول به فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای اسم محصول نباشد.

شرکت EA با عرضه‌ی بازی Fifa 22 گفت که شاید به‌دنبال تغییر نام این مجموعه‌ی فوتبالی باشد. حالا باتوجه‌به نشان تجاری جدید ثبت‌شده توسط الکترونیک آرتز، عده‌ای می‌گویند که شاید از سال آینده شاهد اسم تازه باشیم. زیرا الکترونیک آرتز هر سال مبلغ قابل توجهی را فقط به خاطر اسم «فیفا» باید تحویل فدراسیون بین‌المللی فوتبال (FIFA) می‌داد. این شرکت در صورت تغییر اسم قرار نیست هیچ‌کدام از لایسنس‌های دیگر به‌دست آورده برای بازی فوتبالی را از دست بدهد. بلکه فقط با یک نام جدید، محصول را به بازار می‌فرستد و پول بیشتری را برای خود نگه می‌دارد.

رسانه VGC متوجه شد که الکترونیک آرتز هم در «دفتر مالکیت حقوق بریتانیا» و هم در «دفتر مالکیت حقوق اتحادیه‌ی اروپا» موفق به ثبت نام EA Sports FC شده است. امسال کونامی هم نام بازی فوتبالی خود را به‌صورت رسمی تغییر داد تا دیگر فقط به‌عنوان بازی eFootball شناخته شود.

اکنون بسیاری از گیمرها مشغول تجربه‌ی بازی FIFA 22 روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و نینتندو سوییچ هستند. باید صبر کرد و دید که آیا سال بعد بازی FIFA 23 را می‌بینیم یا الکترونیک آرتز به سراغ رونمایی از EA Sports FC 23 می‌رود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده