// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۸

رونمایی از قطعه‌های موسیقی بازی Guardians of the Galaxy

اسکوئر انیکس و ایداس مونترال از قطعات موسیقی بازی Guardians of the Galaxy رونمایی کردند که شامل فهرستی از آهنگ‌های پاپ و راک معروف و خاطره‌انگیز دهه‌ی ۸۰ میلادی می‌شود.

شاید خیلی‌‌ها با این نظر موافق باشند که یکی از ویژگی‌های مثبت فیلم‌های نگهبانان کهکشان داشتن موسیقی‌هایی عالی و بعضا خاطره‌انگیز است که وقتی درجریان صحنه‌های مبارزات قهرمانان برای نجات کهکشان پخش می‌شود، لذت تماشای فیلم را دوچندان می‌کند. حال به‌نظر می‌رسد که Square Enix و Eidos Montreal این موضوع را می‌دانند و آن‌ها نیز با ادامه دادن همین راه، فهرستی از موسیقی‌های لایسنس‌شده‌ی دهه‌ی ۸۰ میلادی را برای بازی Guardians of the Galaxy تدارک دیده‌اند که همگی در سبک پاپ و راک قرار دارند و احتمالا برای گیمرهای قدیمی‌تر خاطره‌انگیز خواهند بود.

در این فهرست نام آهنگ‌ها، گروه‌ها و خواننده‌های مشهوری دیده می‌شود که اگر کمی اهل گوش دادن به موسیقی خارجی باشید، به احتمال زیاد چند تا از آن‌ها برای‌تان آشنا خواهد بود. اسکوئر انیکس می‌گوید تمام این قطعات موسیقی در طول بازی پخش خواهند شد. بازیکنان ازطریق جوک‌باکسی که در میلانو، سفینه‌ی معروف نگهبانان کهکشان وجود دارد نیز می‌توانند به این قطعات گوش دهند.

برخی از این موسیقی‌ها حتی جزو یکی از مکانیک‌های مبارزات در بازی Guardians of the Galaxy هستند که Huddle نام دارد. استفاده از Huddle به این صورت است که بازیکنان از بین دو قطعه‌ی موسیقی پرانرژی که در کاست پلیر استار لرد وجود دارد، یکی را انتخاب و در طول مبارزه پخش می‌کنند. پخش این آهنگ‌ها به اعضای گروه نگهبانان کهکشان انگیزه بیشتر برای مبارزه می‌دهد و در نتیجه راحت‌تر بر دشمنان غلبه می‌کنند. ضمنا کسانی که قصد دارند بازی را استریم کنند و نگران مشکل کپی‌رایت هستند، خیال‌شان از این بابت راحت باشد؛ چراکه می‌توانند صدای موسیقی‌های لایسنس‌شده‌ی بازی را قطع کنند.

در زیر به چند مورد از این قطعه‌های موسیقی اشاره شده است. برای مشاهده‌ی فهرست کامل می‌توانید به وب‌سایت بازی نگهبانان کهکشان مراجعه کنید.

  • Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper
  • EUROPE - The Final Countdown
  • Bonnie Tyler - Holding Out for a Hero
  • Rainbow - Since You've Been Gone
  • Frankie Goes to Hollywood - Relax
  • A-ha - Take On Me
  • Soft Cell - Tainted Love
  • Wham! - Wake Me Up Before You Go-Go
  • Starship - We Built This City

شخصیت های بازی marvels guardians of the galaxy

اسکوئر انیکس و ایداس مونترال علاوه‌بر رونمایی از فهرست قطعه‌های لایسنس‌شده‌ی Guardians of the Galaxy، دو موزیک ویدیو از یک آهنگ اوریجینال به نام Zero to Hero منتشر کرده‌اند که از گروه موسیقی اختصاصی کاراکتر استار لرد است. در این ویدیوها تمام عناصر نوستالوژیک موزیک ویدیوهای دهه‌ی ۸۰ میلادی دیده می‌شود؛ از سبک موها و لباس‌ها گرفته تا استفاده از فیلتری که حال‌وهوای دوران نوارهای VHS را تداعی می‌کند. از همه جالب‌تر اما انیمیشنی است که در این ویدیوها به کار رفته و به سبک کارتون‌های آن دوران ساخته شده است.

اولین موزیک ویدیو به‌صورت کاملا انیمیشن ساخته شده است و دومی درمیان پخش همان انیمیشن، تصاویری را نیز از گروه موسیقی خیالی استار لرد نشان می‌دهد که در حال اجرای آهنگ هستند. برای تماشای هردوی این ویدیو‌ها می‌توانید به یوتیوب مراجعه کنید. درضمن این آهنگ همراه‌با تمام قطعه‌های لایسنس‌شده‌ی بازی نگهبانان کهکشان، روی تمام پلتفرم‌های استریم موسیقی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بازی Guardians of the Galaxy در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی موسیقی‌های Guardians of the Galaxy چیست؟ فکر می‌کنید پخش این قطعات در طول داستان می‌تواند جذابیت بازی را بیشتر کند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Square Enix PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده