// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

انجام همزمان بازی‌ های Mega Man X و Mega Man X2 با یک کنترلر

تا به حال فکر کرد‌هاید که آیا می‌توان دو بازی را همزمان با یک کنترلر انجام داد یا خیر؟  این سوال اکنون توسط یک فعال در سایت یوتیوب پاسخ داده شده است. آئورا پافز توانسته با استفاده‌ از یک کنترلر، دو بازی Mega Man X و Mega Man X2 را همزمان بازی و تمام کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آئورا پافز یک کاربر خلاق سایت یوتیوب با استفاده از اتصال یک کنترلر به دو کنسول توانسته در زمانی کمتر از ۳ ساعت دو بازی Mega Man X و Mega Man X2  را همزمان با یک کنترلر به پایان برساند. استفاده‌ی همزمان یک کنترلر به این معنا است که در صورتی که بازیکن بخواهد تنها یک شخصیت را حرکت دهد شخصیت دیگر نیز در کنسول دیگر حرکت می‌کند. این شخص یک شاهکار فوق‌العاده و البته عجیب را در این بازی خلق کرده است.

من عاشق چالش‌ها هستم. بنابراین با این دو بازی همزمان خودم را به چالش کشیدم. البته این ویدیو یک حرکت عالی و کامل برای جدی نشان داد خودم نبود. اما می‌خواستم با یک چالش سخت و شدید خودم رو آزمایش کنم. مسلما توضیح این ویدیو تنها «لذت بردن!» است.

باید گفت این یک تست عالی برای سنجش میزان مهارت و البته ذکاوت شما برای عبور از چالش‌ها است. هرچند فکر می‌کنم نشستن و دیدن این ویدیوی ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه‌ای نیز خود یک چالش محسوب می‌شود. دیدن این ویدیوی طولانی تنها برای طرفداران واقعی مگامن سرگرم کننده خواهد بود. البته صحنه‌هایی که یک طرف به ناکجا ضربه میزند و دیگری دشمنی را از بین می‌برد می‌تواند سرگرم کننده باشد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده