// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲

کدمسترز برای جاه‌طلبانه‌ترین بازی خود نیرو استخدام می‌کند

استودیوی کدمسترز مشغول جذب نیرو برای ساخت «جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین بازی خود در بیش از یک دهه‌ی گذشته است.»

طبق جدیدترین اخبار بازی، آگهی استخدامی جدیدی در وب‌سایت الکترونیک آرتز منتشر شده است که مربوط‌به استودیوی Codemasters می‌شود و برای جذب فردی در جایگاه «مدیر توسعه» است. در این آگهی نوشته شده شده است حالا که کدمسترز بازی Dirt 5 را منتشر کرده است، دارد روی یک بازی دیگر کار می‌کند. در آن همچنین اشاره شده است «کدمسترز قصد دارد جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین بازی خود را در بیش از یک دهه‌ی گذشته بسازد.»

در آگهی دیگری برای سمت مدیر ارشد مهندسی نیز نوشته شده است که این استودیو مشغول ایده‌پردازی و مراحل اولیه‌ی ساخت پروژه‌ی AAA بعدی خود است. البته کدمسترز تنها به دو سمت اشاره‌شده در بالا نیاز ندارد و در حال حاضر در بیش از ۳۰ جایگاه شغلی نیرو جذب می‌کند که برخی از افراد استخدام‌شده در دفتر بریتانیای این استودیو و برخی دیگر در مالزی مشغول به کار خواهند شد.

اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی EA چند ماه پیش گفته بود می‌خواهد کدمسترز هویت منحصر‌به‌فرد خود را حفظ کند و در ساخت بازی‌هایش آزادی عمل داشته باشد. ویلسون از این گفت که EA با این استودیوی بریتانیایی همان‌طور رفتار خواهد کرد که با استودیوی ریسپاون، سازنده‌ی مجموعه‌ی تایتان‌فال و بازی اپیکس لجندز رفتار می‌کند.

الکترونیک آرتز در اوایل سال ۲۰۲۱ موفق شد استودیوی ریسینگ‌ساز کدمسترز را تصاحب کند. تیک-تو نیز به خرید کدمسترز تمایل داشت و حتی مذاکراتی نیز دراین‌باره بین دو شرکت اتفاق افتاده بود. بااین‌حال، EA با پیشنهادی ۱.۲ میلیارد دلاری تیک-تو را کنار زد و برای خریدن کدمسترز با این استودیو به توافق رسید. البته چهار ماه بعد از تصاحب کدمسترز توسط EA، خبر رسید که مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد مالی کدمسترز، این استودیو را ترک کردند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ فکر می‌کنید کدمسترز مشغول ساخت یک آی‌پی کاملا جدید است که دنباله‌ی یکی از مجموعه‌های قدیمی خود؟ گمانه‌زنی‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده